Windows 10 samsung intelli studio

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedenavond, ik heb een camcorder van samsung en wilde samsung intelli studio installeren maar het lukt niet, ik krijg steeds de melding dat dit programma schade kan toebrengen aan mijn pc, ligt dit aan windows 10?
 
Bij windows 10 worden vaak niet herkende programma's geblokkeerd. Ik zal je even uitleggen hoe je dit kan oplossen:

- Open je instellingen.
-Selecteer apps.
- Gebruik de volgende instelling: kies waar vandaan apps kunnen worden geïnstalleerd.
- En kies voor: apps overal vandaan toestaan.

Opgelet: Pas deze instelling achteraf best terug aan zodat je per ongeluk geen schadelijke programma's installeerd.
 
Bij windows 10 worden vaak niet herkende programma's geblokkeerd. Ik zal je even uitleggen hoe je dit kan oplossen:

- Open je instellingen.
-Selecteer apps.
- Gebruik de volgende instelling: kies waar vandaan apps kunnen worden geïnstalleerd.
- En kies voor: apps overal vandaan toestaan.

Opgelet: Pas deze instelling achteraf best terug aan zodat je per ongeluk geen schadelijke programma's installeerd.
dit ga ik vanmiddag even proberen, laat wel horen of het is gelukt.
 
Intelli-Studio is vooraf geladen software op de meeste Samsung-camera's. (Als uw camera echter geen Intelli-Studio heeft of als uw pc geen Windows heeft dan is deze software ook niet te gebruiken vanaf je computer ..
de installatie stappen ..
1. Sluit uw camera aan op uw pc via de meegeleverde USB-kabel.
2. Zet de camera aan.
3. Er verschijnt een pop-upbericht op uw computer waarin wordt vermeld dat Windows nieuwe hardware heeft gevonden en Intelli-Studio wordt gestart.
Klik op Menu boven aan het Intelli-Studio-venster en klik vervolgens op Installeer intelli-Studio op uw pc
Opmerking: de Intelli-Studio wordt niet automatisch gestart nadat u de camera hebt aangesloten op Start > Mijn computer> Intelli-Studio > iStudio.exe. (Dit pad kan enigszins verschillen voor verschillende versies van Windows).
4. Er verschijnt een pop-upvenster. Klik op Ja en de installatie begint.
5.nadat deze geinstalleerd is dien je naar deze installatie map te gaan en vervolgens klik je de istudio.exe aan met rechts "kies uitvoeren als administrator " ook kun je van hier uit een snelkoppeling neerzetten op je bureaublad .. *indien er problemen optreden dien je de compatibiliteitsmodus aan te passen ..mogelijk naar W7 of Xp
 
Intelli-Studio is vooraf geladen software op de meeste Samsung-camera's. (Als uw camera echter geen Intelli-Studio heeft of als uw pc geen Windows heeft dan is deze software ook niet te gebruiken vanaf je computer ..
de installatie stappen ..
1. Sluit uw camera aan op uw pc via de meegeleverde USB-kabel.
2. Zet de camera aan.
3. Er verschijnt een pop-upbericht op uw computer waarin wordt vermeld dat Windows nieuwe hardware heeft gevonden en Intelli-Studio wordt gestart.
Klik op Menu boven aan het Intelli-Studio-venster en klik vervolgens op Installeer intelli-Studio op uw pc
Opmerking:
de Intelli-Studio wordt niet automatisch gestart nadat u de camera hebt aangesloten op Start > Mijn computer> Intelli-Studio > iStudio.exe. (Dit pad kan enigszins verschillen voor verschillende versies van Windows).
4. Er verschijnt een pop-upvenster. Klik op Ja en de installatie begint.
5.nadat deze geinstalleerd is dien je naar deze installatie map te gaan en vervolgens klik je de istudio.exe aan met rechts "kies uitvoeren als administrator " ook kun je van hier uit een snelkoppeling neerzetten op je bureaublad .. *indien er problemen optreden dien je de compatibiliteitsmodus aan te passen ..mogelijk naar W7 of Xp
ik krijg alleen dit maar:
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    51.7 KB · Weergaven: 89
  • 2.jpg
    2.jpg
    45.6 KB · Weergaven: 89

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    51.7 KB · Weergaven: 69
  • 2.jpg
    2.jpg
    45.6 KB · Weergaven: 87
  • Leuk
Waarderingen: wivy
je ga deze software via een cd installeren.. wel indien zo dan dien je deze via de verkenner te benaderen en met rechts op de setup.exe klikken om deze vervolgens uit te voeren als zijnde de administrator ..het is op dit moment de UAC die deze installatie tegenhoud..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan