Hardware Samsung T5 usb medium voor opslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Is Samsung T5 (usb extern) totaal afhankelijk van de 'hardware beveiliging' (encrypted bestanden)?
Zou het betekenen dat men altijd afhankelijk blijft van die encryptie en men geen gewone niet-ecrypted copies kan maken ?

Los hiervan kunnen die geformateerd worden ; en blijven bestanden dan willens nillens steeds 'hardwarematig encrypted ?
Op de Samsung website is het moeilijk navigeren om wat te vinden en toegegeven, ik heb er geen kaas van gegeten. Bedankt.
 
Als het goed is kunt u de encryptie disabelen met de Samsung Portable SSD software. Maar ik heb zo'n schijf niet om dit uit te testen.

Deze vind je hier voor Windows: https://s3.ap-northeast-2.amazonaws...A1EAC1BAC402/SamsungPortableSSD_Setup_Win.zip

Of hier voor een Mac: https://s3.ap-northeast-2.amazonaws...A1EAC1BAC402/SamsungPortableSSD_Setup_Mac.zip

Lees hier een stukje naar beneden bij Software en dan How do I disable the Password Protection feature.


Code:
You can disable the Password Protection feature on the Settings screen of the Samsung Portable SSD software as follows:
Click the “Set” button on the Main screen, switch the “Lock” button from ON to OFF, enter a password, and save it.
For more information, please refer to the User Manual for the product.
 
wat mijn persoonlijke ervaring is met de T5 van Samsung: gebruik de encryptie NIET, bij het vergeten van de sleutel of wachtwoord is de drive 100% waardeloos! Vuilbak rijp!

1619694964940.png


AFBLIJVEN nog beter VERWIJDEREN!!!
 
1619750485661.png

het ledje voor de power en schijf activiteiten bevind zich aan de usb c-zijde (kabel), formateren hoeft niet: klaar voor gebruik!!!
 

Bijlagen

  • Samsung T5.jpeg
    Samsung T5.jpeg
    64.9 KB · Weergaven: 106
Beste collega's, erg bedankt voor de indrukwekkende ijver om informatie te verschaffen.
Ik vind het best wel een aantrekkelijke hebbeding. Alle gebruikers zijn er positief over en het voldoet perfect aan mijn verwachtingen.
Ik zal eentje aanschaffen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan