Samsung tab s van 16 naar 32 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me en supergoeie tablet aangeschaft maar vraag mij af of ik mijn samsung galaxy tab s van 16 naar 32 gb kan upgraden.
 
Nee, dat is niet mogelijk. Je kan er wel een micro SD kaartje bij in steken om meer opslagruimte te hebben, maar je intern geheugen kan je bij tabletten niet vergroten achteraf.
 
Bedankt voor de vlugge reactie. sd kaartje is groot genoeg (128 gb), is het intern geheugen dat ik zie minderen.
Zal een beetje opletten met wat ik installeer (al of niet te verplaatsen nar sd kaart).
Terug een les, 32 gb bij tablet is zeker aan te raden.
 
met intern geheugen bedoel je in feite de opslag zelf die aanwezig is in je tablet ...
best dat je dit spaart en meer de mini sd ga gebruiken om alles weg te schrijven ...
 
Laatst bewerkt:
Terug een les, 32 gb bij tablet is zeker aan te raden.

Had je ook eerst eens kunnen vragen voor je kocht ook, we helpen je graag op weg. 16GB is inderdaad niet echt heel veel intern geheugen en alle apps komen inderdaad daarop te staan.
 
Klopt, beter eerst vragen. Wat niet klopt is dat alle apps op intern geheugen komen te staan. 90% kan je naar de externe sd kaart verzetten. Bij sommige kan dit niet zoals die van google, en daar moet ik nu op letten bij aanschaf.
 
is het niet mogelijk om via eigenschappen de locatie te veranderen ...
zodat je deze op de mini sd kunt plaatsen ...denk wel dus dat je op de mini sd een programma file dient aan te maken .
 
is het niet mogelijk om via eigenschappen de locatie te veranderen ...
zodat je deze op de mini sd kunt plaatsen ...denk wel dus dat je op de mini sd een programma file dient aan te maken .


Nee dit is niet mogelijk om je apps op je EXTERNE SD kaart te zetten.
 
Klopt, beter eerst vragen. Wat niet klopt is dat alle apps op intern geheugen komen te staan. 90% kan je naar de externe sd kaart verzetten. Bij sommige kan dit niet zoals die van google, en daar moet ik nu op letten bij aanschaf.

Dat is dan met de nieuwere android versie aangepast maar tot android 4.2 wat ik hier thuis maar heb is dit niet mogelijk. Mag ik dan ook vragen welke versie van android je samsung tablet heeft?
 
Versie 5.0.2, en bij installatie worden sommige apps rechtstreeks op externe sd kaart geschreven, andere, overgroot gedeelte, kan je naar externe verplaatsen, enkele kan je niet verplaatsen, vooral de bij het toestel geleverde apps zoals google en samsung apps.
Yelo van telenet, avg en enkele andere zijn ook niet te verplaatsen.
Ik verplaats met avg.
 
Dat is dan een grote vooruitgang hoor, want dat kon voordien niet. Dan moet je het extra geld niet ophoesten om een tablet te kopen met een groter intern geheugen als je zoveel apps kan over zetten naar je EXTERNE sd kaart, maar ik heb toch mijn twijfels dat je het verkeerd voor hebt hoor. Want het is niet altijd even duidelijk waar hij zijn apps daadwerkelijk zet. Zelfs zonder dat er een sd kaartje in je tablet steekt heb je in je tablet 2 plaatsen om apps te plaatsen. Maar daarvoor zou ik natuurlijk screenshots moeten zien.
 
apps verplaatsen naar externe sd met avg

apps verplaatsen naar externe sd met avg

Hoe doe je dat? met je AV apps verplaatsen? Dat moet je mij eens uitleggen hoor, die functie is mij onbekend.

Je zorgt dat je AVG antivirus for tablets hebt.
op startscherm staat: prestaties waar je op drukt.
op volgend scherm staat opslaggebruik, drukken...
Nu krijg je een scherm met je opslaggegevens van systeem en externe sd en daaronder een lijst met alle geinstalleerde apps. Deze kan je sorteren volgens eigen keuze als je op de streepjes (hub) rechts drukt.
vb sorteren op locatie krijg je eerst de apps op externe sd en dan die op interne. een icoontje rechts duid aan of je het kan verplaatsen naar externe of interne sd.
als je op een app drukt krijg je de mogelijkheid hem te verplaatsen.
Met appMgr Pro III kan je dit ook op een simpeler manier.

Hopelijks kan dit je verder helpen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2015-08-15-07-30-38.jpg
    Screenshot_2015-08-15-07-30-38.jpg
    42 KB · Weergaven: 85
  • Screenshot_2015-08-15-07-30-47.jpg
    Screenshot_2015-08-15-07-30-47.jpg
    34.7 KB · Weergaven: 94
  • Screenshot_2015-08-15-07-31-07.jpg
    Screenshot_2015-08-15-07-31-07.jpg
    51 KB · Weergaven: 113
  • Screenshot_2015-08-15-07-31-28.jpg
    Screenshot_2015-08-15-07-31-28.jpg
    33.1 KB · Weergaven: 91
Met appMgr Pro III
 

Bijlagen

  • Screenshot_2015-08-15-07-39-44.jpg
    Screenshot_2015-08-15-07-39-44.jpg
    27.6 KB · Weergaven: 97
  • Screenshot_2015-08-15-07-40-04.jpg
    Screenshot_2015-08-15-07-40-04.jpg
    39.4 KB · Weergaven: 96
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan