Samsung tab s van 16 naar 32 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow, gewoon met je AV dus , ik zie wel dat jij de AVG PRO gebruikt, ik heb echter wel maar de FREE versie, maar ik ga het zeker proberen. Je hebt nu nog 104GB over dat kan onmogelijk je intern geheugen zijn. Knap hoor. Je ziet ik kan ook nog heel veel bijleren. (y)
 
Er is geen mens die niet kan bijleren, wel wel veel die denken dat ze alles weten. Iemand zoals jij weet veel omdat hij wil bijleren. Super, daar hebben we heel veel aan.
Ik weet ook veel i.v.m. computer, maar er komen dagelijks dingen bij zodat je niet alles kan bijhouden. Deze site is daarvoor een ideale hulp, en het word ook netjes gehouden, geen afbreekpolitiek enz.. Nogmaals proficiat daarmee, bedankt en houden zo.
 
Ok, dit is dus een dikke meerwaarde in de PRO versie, in de FREE versie is dit niet mogelijk om apps naar de SD kaart te verplaatsen.

AVG.png

Die andere app die je daar voorsteld is wel super in de free versie AppMgr III free. De pro versie zal wel meer mogelijkheden bieden, maar het is wel mogelijk in de free versie om apps te verplaatsen naar de externe SD kaart. die kan je trouwens hier vinden. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.a0soft.gphone.app2sd&hl=nl
 
zo heeft ieder wel zijn voorkeur van welke app hij/zij wenst te gebruiken ..
feit is dat ze ook doen waarvoor ze dienen gebruik te worden ...
 
zo heeft ieder wel zijn voorkeur van welke app hij/zij wenst te gebruiken ..
feit is dat ze ook doen waarvoor ze dienen gebruik te worden ...

Dat ga ik nu wel weerleggen hoor, want vaak zegen ze wel dat ze het kunnen, maar weinigen doen het daadwerkelijk. Maar dat haal je dan ook wel uit de sterretjes te lezen dat het geen goede app is. maar op google play staan er ook veel apps die niet goed werken hoor. Ik test er veel en weingen kunnen mij echt bekoren. De echt bekende apps zijn ook meestal ook de beste in hun categorie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan