Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,en dag Alleman .(nar)

Ik kwam tot de ontdekkeing dat mijn Iconen van mijn Scanner niet allen werken bij aanklikken,ik heb reeds de software 2 maal opnieuw geinstalleerd.
De scanner werkt op USB poort niets is verstoken (reden de andere icoons werken)ALLEEN het bijzonderste laat het afweten en is het meest gebruikte HP DIRECTOR is het probleem.in deze icoon kon ik alles bv een kopie maken.Nu moet via de knopen op de scanner en langs programma's werken.
Bij opnieuw instal. v.d scanner eerst de software daarna de USB Kabel en stroom aan op de computer (de hardware wordt gevonden) Doe ik hier een fout ?..Ik kan wel scannen (Kopieren met de knop op de scanner in te drukken)Wat is de mogelijke reden,ik heb ook de download van HP Serie 3600 gedaan (herstellen)
Hartelijke dank .[OPLOSSING]
Het probleem van de icoon HP Director dat niet meer werkte is opgelost,meer personen hadden daarmee af te rekenen de reden is Explorer 7 na telefonisch onderhoud met HP hebben ze mij gezegt wat
ik moest doen ,maar ik had een andere oplossing gevonden voor Hier onder de download vooralle series Let wel alle beveiligheden moeten uitgeschakeld worden ook deze van Windows (ca)



ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software7/COL10861/sj-31873-2/COL10861.exe

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scanner 3670 Probleem opgelost

Scanner 3670 Probleem opgelost

Het probleem van de icoon HP Director dat niet meer werkte is opgelost,meer personen hadden daarmee af te rekenen de reden is Explorer 7 na telefonisch onderhoud met HP hebben ze mij gezegt wat
ik moest doen ,maar ik had een andere oplossing gevonden voor Hier onder de download vooralle series Let wel alle beveiligheden moeten uitgeschakeld worden ook deze van Windows (ca)



ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software7/COL10861/sj-31873-2/COL10861.exe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan