Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, als ik een bestand wil downloaden komt er een scherm dat vraagt uitvoeren of opslaan maar op dat scherm staat een afbeelding van een downlaod programma en daarmee gaat het bestand direct naar dat programma en niet naar de map die je aanduid waar het zou moeten opgeslagen worden
hoe kan ik die afbeelding veranderen?
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Welk Download pragramma ? Bedoel je hier een Download accelerator of zoiets ? Zo ja, dan moet je bij de instellingen van dat programma kijken wat deze de bestanden opslaat. Wil je geen Download accelerator gebruiken, dan zal je deze moeten de-installeren.
 
Bedankt voor de melding, dan ga ik deze op slot zetten.

Een Download accelerator is een Download versneller. Hier heb je een uitleg Gratis Download Managers, Versnellers: reviews van Download Accelerator Plus, Go!Zilla en Getright, sneller downloaden
Zo'n programma kan handig zijn als je grote bestanden moet downloaden. Als de verbinding eens weg valt, hoef je niet de gehele download opnieuw te beginnen, maar gaat het programma verder waar het gebleven was. Ook zal het downloaden iets versnellen met zo'n programma, omdat een download accelerator meerdere pakketjes gelijktijdig kan downloaden. Via de normale manier kan je maar 1 pakketje gelijktijdig downloaden. Hier zit dus de snelheidswinst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik gebruikte een tijdje een accelerator, maar ik ben er toch niet voor te vinden. het durft onvolledige downloads geven doordat het te snel gaat en het dus pakketjes mist. met fibernet gaat het sowieso al vlot genoeg vind ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan