Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo leden van het Team

Heb een probleem met het scherm van mijn zoon.

Als hij naar een andere site gaat of hij gaat er uit gaat het scherm al bibberend weg

Hij werkt met window 7 home premium .Het scherm is van het merk HP

Groetjes Sloeberkejos
 
Wat bedoel je hier mee : Als hij naar een andere site gaat of hij gaat er uit gaat het scherm al bibberend weg

Wat ik hieruit op maak is dat tijdens het surfen het beeldscherm met een bibberende beweging uit gaat.
Mijn vraag is dan: Wat gebeurd er daarna ? Komt het beeld terug of moet hij een reboot doen en hoe lang blijft het beeld dan ? Komt dit probleem alleen met surfen voor ??
 
betreft het hier om een flatscreen te gaan of eerder nog zo een oudje ...

fcf5ea7d86-Ashampoo_Snap_2015.07.10_15h54m28s_004_.png


wat versta jij onder bibberen ...ik denk eerder dat je beeld scherm schrolt ( dus op en neer gaan met lijnen )
 
er zou waarschijnlijk rechts onderaan of aan de zijkant ook een toets moeten staan met de vermelding " auto" druk hier eens op ...

vraagje : betreft het hier om een desktop te gaan?
Indien het om een desktop gaat werd deze dan al eens zuiver gemaakt van stof ....werd dan ook de videokaart ontdaan van stof ...
meestal vergeet men de videokaart maar ook deze kan vol komen te zitten met stof ....
 
er zou waarschijnlijk rechts onderaan of aan de zijkant ook een toets moeten staan met de vermelding " auto" druk hier eens op ...

vraagje : betreft het hier om een desktop te gaan?
Indien het om een desktop gaat werd deze dan al eens zuiver gemaakt van stof ....werd dan ook de videokaart ontdaan van stof ...
meestal vergeet men de videokaart maar ook deze kan vol komen te zitten met stof ....

Ik zal morgen eens proberen om hem te kuisen,als ook de videokaart. Ik laat nog iets weten

Op voorhand al bedankt voor de hulp
Groetjes
 
je zie dus dat je soms ook de videokaart dient te ontdoen van stof ..
zelf doe ik dit elke keer dat ik de pc ontstoft ..
fijn dat het verholpen is ..

*zal deze dan ook afsluiten zoals je vraagt ..;)
 
Ik stofzuig de pc van mijn vrouw zo om de 2 maanden helemaal uit. Dat is geen overbodige luxe. Met een smal mondje dat ik op de stofzuiger kan steken is dat niet zo een lastig karweitje. Je kan ook speciale pc stofzuigertjes kopen, maar dat vind ik een beetje weggesmeten geld. Een extra mondje voor op je stofzuiger is heel goed doenbaar.
 
Ik stofzuig de pc van mijn vrouw zo om de 2 maanden helemaal uit. Dat is geen overbodige luxe. Met een smal mondje dat ik op de stofzuiger kan steken is dat niet zo een lastig karweitje. Je kan ook speciale pc stofzuigertjes kopen, maar dat vind ik een beetje weggesmeten geld. Een extra mondje voor op je stofzuiger is heel goed doenbaar.

Het beste is een spuitbusje perslucht gebruiken, omdat de mogelijkheid bestaat schade aan te richten met een stofzuiger zoals een ventilator die d.m.v. een stofzuiger hard ging draaien en als kleine generator ging fungeren en spanning opwekte. Ook jumpers zijn in het verleden in stofzuigers verdwenen. Ik heb er hier tientallen binnen gehad om te repareren.
 
Ik heb in de 15 jaar dat ik pc's stofzuig nog nooit problemen gehad. Dat ronddraaien van ventilatoren, dat hou ik tegen of ik haal de stekkertjes van het moederbord. Maar dat blazen zal inderdaad misschien wel een beter idee zijn dan het zuigen. Maar dat heb ik hier niet liggen thuis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan