Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb een Samsung SM930BF/19" TFT 294 81kHz TCO99 (LS19BIDKSV) al een jaar of 2.5.

Als ik kmijn pc opstart dan duurt het heel lang voordat het beeld zichtbaar wordt.

Ten eerste ik weet niet hoe het komt, want als ik eenmaal beeld heb dan werkt het perfect zo ook de opstart na slaaptstand en als jullie denken dat ik een nieuwe driver moet installeren kunnen jullie mij die dan aanwijzen op de site, of eventueel doorsturen met mail want groot zal die wel niet zijn denk ik.
Dit om geen verkeerde te gaan installeren.

Drivers - Download NVIDIA Drivers


Er is pas ook wel een game geïnstalleerd Fifa Manager 2008.

Hopelijk kunnen julie me helpen.

M.v.g.


Marc
MarcelDe Clercq
 
hoi,

dat staat er inderdaad maar er gebeurt niets wanneer ik dit uitvoer, of wordt die driver dan automatisch geînstalleer zonder dat je het ziet?
en zal het probleem opgelost zijn?

marc
 
ik zal het morgen nog eens proberen, en nog iets hoe kan ik dan achteraf die java applet terug verwijderen, ik werk met firefox en soms met IE
Btw, ik heb nu nog eens geprobeerd en de applet toegestaan om op zoek te gaan naar de driver maar niets gebeurt er?
greetz

marc
 
Ik heb het zelfde probleem gehad met een Medion monitor en een kennis ook.
Het is waarschijnlijk een hardware probleem. De scherm lijkt te wachten tot hij warm is, en plots de beeld verschijnt en elke dag langer en langer. Op het laatste ik moest 45 minuten wacht voor een beeld te hebben. En inderdaad erna geen probleem meer. Zelf na een reboot. Hij was een anderhalf jaar oud, (die van mijn kennis nog jonger) en wij hebben de garantie gebruikt en beide een volledig nieuw monitor gekregen van Medion waar de probleem bekendt was.
 
Hoi,

Bedankt voor het antwoord, ik heb een samsung scherm en mijn garantie is verstreken.
Het zal waarschijnlijk geen zin hebben om de laatste driver te installeren zeker?

mvg

marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan