Status
Niet open voor verdere reacties.
heb dus na een format op mijn pc het volgend probleem:

Wanneer ik aan het werken ben op de pc gebeurt het dat mijn flatscreen zomaar uitvalt en na enkele sec. terug aangaat en komt er op digital. Ook wanneer ik aa het surfen ben zoals hier op pc tuts zit mijn beeldscherm te bibberen na een tijdje begint dit mij toch wel te irriteren. Mijn grafische kaart is een gforce fx 5200 met de laatste nieuwe drivers herinstalleerd maar nog het zelfde probleem. Iemand die weet wat ik nog kan doen???

Besturing: windows xp prof nl[OPLOSSING]
heb mijn scherm nu een paar dagen getest op resolutie 1280 X 1024 en alles gaat blijkbaar terug perfect blijkbaar stond mijn resolutie niet op punt. Toch bedankt voor alle goeie raad en zal er een slotje op zetten

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tbwdolfke, je hebt me aan het denken gezet met de resolutie en sedert ik mijn resolutie verandert heb komt het probleem voorlopig niet meer voor qwa die link veel info zie ik staan over lidl en aldi maar iets specifiek over een bewegend en trillend beeld heb ik niet gevonden, zal vandaag eens veel werken op mn pcke en zien of het probleem nog voorkomt zoniet laat ik hier nog iets weten
 
heb mijn scherm nu een paar dagen getest op resolutie 1280 X 1024 en alles gaat blijkbaar terug perfect blijkbaar stond mijn resolutie niet op punt. Toch bedankt voor alle goeie raad en zal er een slotje op zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan