Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een neovo lcd scherm, en heb de laatste tijd problemen met mijn kleuren.
Hij is een jaar of 3 a 4 en heb al geprobeerd met andere kabel of andere pc maar het blijft het zelfde. De kleuren worden zo wat wazig en niet meer zuiver. Hoe kan ik dit verhelpen?
 
Het is wel belangrijk dat je regelmatig uw scherm/ of tv helemaal uitschakeld. Hiermee bedoel ik met de schakelaar, of stekker uit te trekken, de toestellen zijn voorzien van een automatische demagnetisatie. Bij het gewoon in standby te plaatsen wordt de demagnetisatie niet uitgevoerd, welke zich kan uiten in doffe / wazige kleuren.
 
mss even je beeldscherm testen dit kan je doen door in uitvoeren dxdiag te typen en dan enter .Toelating geven als het gevraagd wordt en dan bovenaan op beeldscherm klikken en de testen uitvoeren
 
Het is wel belangrijk dat je regelmatig uw scherm/ of tv helemaal uitschakeld. Hiermee bedoel ik met de schakelaar, of stekker uit te trekken, de toestellen zijn voorzien van een automatische demagnetisatie. Bij het gewoon in standby te plaatsen wordt de demagnetisatie niet uitgevoerd, welke zich kan uiten in doffe / wazige kleuren.

Demagnetisatie is volgens mij alleen van toepassing op beeldbuismonitoren, niet op LCD's.

Heb je het probleem op alle resoluties & kleurdieptes?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan