Status
Niet open voor verdere reacties.

diaxx

Steunend lid
Vip Lid
De laatste tijd is het mij opgevallen dat ik je side open en gewoon is tot beneden scoll zonder iets te lezen,is het misschien niet beter de titels van de nieuwe onderwerp(en) te laten zien om meer aandacht te trekken er zijn toch altijd bepaalde items wannneer ge ze tegen komt je er in geinteresseerd geraakt.
 
Er is een indeling gemaakt tussen nieuwsberichten enerzijds (recentste bovenaan)
en anderzijds forumberichten (recentste bovenaan). Vermits nieuwsberichten en hun
bijhorende thumbnails aantrekkelijker weergegeven worden dan forumberichten,
zal de keuze naar de nieuwsberichten gegaan zijn om bovenaan te plaatsen.
Indien je onmiddellijk naar de recentste forumberichten wenst te gaan kan je eventueel
de knop "nieuwe berichten" gebruiken. Dan kom je rechtstreeks op het forum terecht ;)

Hopelijk heeft dit een duidelijk beeld van de navigatie op de site.
 
De laatste tijd is het mij opgevallen dat ik je side open en gewoon is tot beneden scoll zonder iets te lezen,is het misschien niet beter de titels van de nieuwe onderwerp(en) te laten zien om meer aandacht te trekken er zijn toch altijd bepaalde items wannneer ge ze tegen komt je er in geinteresseerd geraakt.

ik gebruik niet gemakkelijk de home. idd is de knop nieuwe berichten knap handig. en als je in een topic zit op het forum kan je instellen dat je het oudste bericht bovenaan wilt hebben of het nieuwste(y)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan