Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
heb vorige week mij pc moeten binnen doen.
wanneer ik nu met de muis scroll dan gaat dit niet meer in een vloeiende beweging (hij bladert precies ).
voor hij binnen ging was dit niet.
weet er iemand raad mee??
bedankt op voorhand.
 
ik denk dat je bij start- instellingen - configuratiescherm en dan muis en daar kan je de instellingen voor je muis vinden
 
Ga naar start/Configiratiescherm/systeem/hardware/aparaatbeheer en kijk of er ergens een geel vraagteken staat.
 
Je mis de drivers er van, heb je een cd of dvd met drivers, deze hoor normaal bij uw computer.
Klik op dat geel vragateken en neem drivers bij werken.
 
ik heb de cd met drivers 2 die ik hier gdwnld heb.
maar als ik deze insteek en op stuurprogramma bijwerken druk gebeurt er niets,of moet ik eerst iets anders aanklikken.
 
anders mag je op dat geel vraagteken klikken en verwijderen nemen.
Nu zoek je op nieuwe hardware, laat de cd met drivers in de lade zitten, als de drivers er opstaan zal hij deze installeren. Zo niet zal je ze online moeten gaan zoeken.
 
heb de stuurprogramma's bijgewerkt maar wanneer ik scroll bladert hij nog altijd.
wanneer ik op b-news scroll gaat het sneller maar op deze site bladert hij nog altijd.
sorry voor de last
 
ik kan geen printcreen sturen het bestand is denk ik te groot maar ik heb bij schema windows-standaard staan en bij aanpassen normale selectie staan en onderaan heb ik aangevinkt aanwijzerschaduw inschakelen staan
 
star-configuratiescherm-klassieke weergave-dubbel klikken op muis- maak uw keuze :
bij elke rolbeweging van het bladwieltje
dit aantal regels per keer verschuiven.aanduiden.
de inhoud van een venster tegelijk verschuiven.
niet aanduiden.
klik op TOEPASSEN en OK.
 
hallo
sorry voor de late reactie maar ik moest weg met het gezinnetje.
ik was vergeten de pc terug op te starten en nu ik hem terug opstart is alles oke.
bedankt allemaal voor de reactie!!
en ivan, het gele vraagteken is weg,bedankt
grtjes buster
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan