Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik in mijn hardware eigenschappen kijkt zie ik een geel uitroepteken staan onder de scsi raid controllers bij
AJ85L2L0 IDE controllers ....ik heb net een kaartlezer in gezet heb het daar mee temaken want had die melding eerst niet namelijk en hoe los ik dit op
 
Een scsi raid controller heb je meestal in een server zitten.
Hierin zitten dan scsi harddisks die je dan in een bepaalde raid configuratie kan zetten.

Een cardreader wordt via USB aangesloten en dat is een heel ander protocol en heeft daar voor zover ik weet niets mee te maken.


Een geel uitroep teken is een driver probleem. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de Raid controllerdrivers en de USB drivers elkaar bijten.
Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar dit zou het enige kunnen zijn.

Probeer eens de scsi drivers opnieuw te installeren.
 
Een scsi raid controller heb je meestal in een server zitten.
Hierin zitten dan scsi harddisks die je dan in een bepaalde raid configuratie kan zetten.

Een cardreader wordt via USB aangesloten en dat is een heel ander protocol en heeft daar voor zover ik weet niets mee te maken.


Een geel uitroep teken is een driver probleem. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat de Raid controllerdrivers en de USB drivers elkaar bijten.
Ik heb hier nog nooit van gehoord, maar dit zou het enige kunnen zijn.

Probeer eens de scsi drivers opnieuw te installeren.

maar waar haal ik de drivers vandaan ,heb al lopen speuren op het net maar je komt alleen van die vage programmas tegen
 
Een Raid controller is meestal een insteekkaartje en hierbij horen drivers.
Als je het merk en type weet van dit kaartje, zou je bij de fabrikant kunnen zoeken voor de juiste drivers.
Of misschien heb je deze drivers zelf ergens op een diskette of cd rom. Ze horen ooit bijgeleverd te zijn toen het kaartje gekocht werd, of bij aanschaf van de server.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan