SD-kaart kan niet beschreven worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Awukkie

Steunend lid
Vip Lid
Heb hier hetzelfde voor met een micro sd kaart, kan het ook niet formatteren. Alles gebrobeerd .kan alles lezen alles verwijderen. En als ik het terug gebruik staat alles er terug op.
kaart wil zelf geen partities aanmaken. Dus denk ik dat het kaartje defect is ,zoals uw USB stick.

[edit] ik heb deze even verplaatst want dit is een ander geval[/edit]


Op elke SD-kaart of hub voor een micro-sd zit een mini knopje aan de linkerzijde voor lock/unlock. Kijk eens na of dit wel uit staat.

We horen het graag van je of dit het geval was!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Knopje staat gewoon om op te schrijven, heb de kaart in een fototoestel gestoken die kon ze ook niet formatteren. Ook in een gps gestoken dit lukte ook niet.
get rare is als ik ze in de pc steek dat ik alles kan wissen.als ik kijk heb ik bijna iets van tegen de 64 gb. Als ik ze uitneem en terug plaatst staat alles er terug op.
 
Op elke SD-kaart of hub voor een micro-sd zit een mini knopje aan de linkerzijde voor lock/unlock. Kijk eens na of dit wel uit staat.

Klopt dit wel? Heb hier diverse Micro-sd kaartjes en dat knopje vind ik toch niet hoor.
 
Mik;n230754 zei:
Op elke SD-kaart of hub voor een micro-sd zit een mini knopje aan de linkerzijde voor lock/unlock. Kijk eens na of dit wel uit staat.

Klopt dit wel? Heb hier diverse Micro-sd kaartjes en dat knopje vind ik toch niet hoor.

't Is er op al mijn hubs hoor. write-protection on/off
 
aanvulling op het tool van Salmax
What types of SD memory cards can be formatted?

You can format both standard size SD memory cards and microSD memory cards based on the following capacity types:
  1. SD/microSD card: FAT12/16 up to 2GB
  2. SDHC/microSDHC card: FAT32 more than 2GB and up to 32GB
  3. SDXC/microSDXC card: exFAT more than 32GB and up to 2TB
***ik lees wel nergens of dit tool dan ook gratis te gebruiken is ...
****men dient zich er wel te beseffen dat indien je SD-kaart niet geschikt is er een verkeerde format zal plaats vinden ...dit staat er zelfs vermeld juist boven de blauwe download knop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan