Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb mij de pro versie van sendblaster gekocht, maar ik weet bijgod niet hoe ik moet beginnen, gisteren met een vriend uren geprobeerd.
Pas na een hele tijd konden we een berichtje (text) verzenden, maar komt altijd als spam in de box "ongewenste mail" terecht, hij heeft zoveel geprobeerd maar ik zie het bos door de bomen niet meer.
Eigenlijk vraag ik dat iemand die deze versie ook heeft mij stap voor stap kan uitleggen wat ik waar en hoe moet invullen.
Groeten Eddy.
 
Waarom bestaat dan zoeen programma??
Maja tis al fijn dat ik deze site gevonden heb met mensen die er veel meer dan ik van afweten, mss komt er nog een goed einde aan, ik moet u nu echter verlaten daar ik al van deze morgen offerten aant uittellen ben en nu de pc eens op adem laat komen, of moet ik op adem komen, weet het zelf niet meer, morgen ben ik weer een dag op de pc en dan zien we wel weer, goedenavond en tot morgen.Eddy.
 
wel ik moet je helaas teleur stellen ...
ik zei dat ik de gratis versie ging installeeren en er een pdf van ging aanmaken hoe je deze diende in te stellen ...

wel blijkbaar loopt het goed fout bij telenet ....en laat telenet het niet toe om een andere server te gebruiken : ik kreeg elke keer de 500.01 foutmelding betreffende dat de server niet bereikbaar was .
wat ik ook probeerde van instelling de foutmelding bleef bestaande !
ik vrees er voor dat je je persoonlijk tot bij telenet moet wenden .
 
wel ik moet je helaas teleur stellen ...
ik zei dat ik de gratis versie ging installeeren en er een pdf van ging aanmaken hoe je deze diende in te stellen ...

wel blijkbaar loopt het goed fout bij telenet ....en laat telenet het niet toe om een andere server te gebruiken : ik kreeg elke keer de 500.01 foutmelding betreffende dat de server niet bereikbaar was .
wat ik ook probeerde van instelling de foutmelding bleef bestaande !
ik vrees er voor dat je je persoonlijk tot bij telenet moet wenden .

Andere server? uit.telenet.be is bereikbaar voor alle Telenet klanten.
Je hebt toevallig toch niet geauthenticeerd op die server met je username en password? Is niet toegelaten. Wordt enkel gecontrolleerd op het bronnetwerk (Telenet).
Dus Authenticatie en SSL enzo, niet aanzetten.
 
ok zal eens opnieuw proberen ..
ik had me toevallig wel geauthenticeerd !!
edit

heb het nog eens opnieuw geprobeerd en kreeg eerst de melding " time out "
daarna weer dezelfde foutmelding als er voor ..dus foutcode 500.01
denkelijk vermoed ik dat dit een beperking is in de gratis versie , kan het anders niet verklaren ...
 
Laatst bewerkt:
Net ook even geinstalleerd se. Heb net een email correct kunnen versturen naar een test lijst met 2 email adressen in.
Instellingen:

Send mode: Use SMTP
SMTP Server: uit.telenet.be
Port: 25
SSL en Authentication niet aanvinken!
 
awel dezelfde instellingen heb ik toegepast en het gaf hier eerst een time out melding en daarna foutcode 500.01
zou de reden kunnen zijn dat ik de " Try & Decide" optie heb aangezet ..om dit te testen !
zie je ik wil niets onnodig installeren als dit niet hoeft !
 
Ik heb net dezelfde instellingen en het gaat niet, altans ze komen in ongewenste mail terecht, stuur mij eens een mail op xxxxxxxxxen dan verstuur ik u ene terug.

gelieve per pb een email adres te bezorgen aan Ddragon
ik heb deze hier verwijderd omdat dit tegen de regels in gaat en om u zelf onnodige spammers tegen te gaan .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
awel dezelfde instellingen heb ik toegepast en het gaf hier eerst een time out melding en daarna foutcode 500.01
zou de reden kunnen zijn dat ik de " Try & Decide" optie heb aangezet ..om dit te testen !
zie je ik wil niets onnodig installeren als dit niet hoeft !

Zal toch ergens een instelling niet goed staan. Of mogelijk een block van je firewall. Zie dat die applicatie naar buiten mag met poort (TCP) 25!
 
Ik heb net dezelfde instellingen en het gaat niet, altans ze komen in ongewenste mail terecht, stuur mij eens een mail op xxxxxxxxxen dan verstuur ik u ene terug.

gelieve per pb een email adres te bezorgen aan Ddragon
ik heb deze hier verwijderd omdat dit tegen de regels in gaat en om u zelf onnodige spammers tegen te gaan .

Je krijgt een mail verstuurd, dus dat deel zit waarschijnlijk wel goed. Nu dat spam probleem. Wanneer je de email "maakt", heb je 2 vensters waar je iets kan invullen. Het bovenste is voor HTML, onderste enkel plain text. Waarschijnlijk heb je enkel het bovenste gebruikt om je "text" in te plaatsen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan