Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja beste helpers , ik denk dat er deze keer niets aan te doen is maar toch kom ik mijn probleem hier stellen.
Ik heb op websites geweest die niet zo veilig waren.
Nu komt er een scanner op mijn scherm en het is zeker niet de mijne.
Ik kan die niet stop zetten en met ctrl alt delete lukt het mij met moeite , maar het kompt dus toch terug met alles wat ik doe.
De pc opnieuw opstarten geeft geen resultaat, de pc opstarten in safe modus zonder internet geeft dus ook geen oplossing de scanner blijft maar komen.
Nu heb ik ook al de kabel van internetverbinding eruit getrokken en ook dan komt diene scanner terug.
En de pc start dus niet verder op zonder dat deze scanner zijn werk heeft gedaan.
Wat nu ? Ik weet het dus ook niet meer , ik kan dus ook geen logje of gelijk wat versturen dus hoop ik dat er toch nog op een andere manier een oplssing gedaan kan worden , maar ik vrees het ergste.
Ik werk met windows XP en dit bericht is dus verzonden via mijn tweede pc .
 
Neen ik kan dus in het geheel niets er komt niets op mijn bureaublad te staan.
Alleen diene virusscanner die aan het scannen is en verder kan ik dus niets aanklikken ook niet de windowstoets of de verkennen , ik kan helemaal niets, en het progje heb ik dus op de pc staan maar ik kan er niet aan.
 
Probeer via USB stick MBAM op de geingecteerde PC te plaatsen en doe er een volledige scan mee!!! Post dan deze log hier.
 
Ook dat lukt dus niet , maar ik had een idee en ik had dus de pc opgestart en weer was de scanner er en kon ik dus verder niets doen.
Nu heb ik dus via taakbeheer de scanner stopgezet en dat was het dan , ik stond dus voor een leeg scherm.
Ik heb dus via datzelfde taakbeheer een nieuwe opdracht gegeven en de malware laten installeren.
Nu is die bezig met scannen maar voor de moment heeft die nog niets gevonden, wel raar vind ik .
 
Der is dus niets gevonden en dat vind ik dus wel raar , zou daarover ook een logje gemaakt zijn.
Helaas kan ik dit niet versturen hé want ik kan dus nergens aan , ook niet aan mijn e-mails dat doe ik hier allemaal op mijn andere pc.
 
Ik heb deze al op 3 computers die ermee besmet waren succesvol kunnen verwijderen zonder format c te moeten uitvoeren, vreemd genoeg telkens op een andere manier moeten doen ;!
Blijkbaar verschillende varianten in omloop.

Een maat van ons heeft deze ook gehad : opdringerige scanner van xp antivirus (Opgepast voor XP antivirus) (virus op zich!!!)

Wij hebben 2 dagen liggen prutsen:kortom alles geprobeerd,uiteindelijk doch gedwongen om format te doen:andere uitweg was er niet!

SIMBA
 
Maar dan ben ik wel alles kwijt hé , en had microsoft daar dan geen oplossing voor ??

Ja inderdaad dan ben je alles kwijt:maar als je nu bv aan niks aan kan zoals je zegt: kan je ook compleet niks meer doen,he!Heb je op de andere pc geen back-up van de pc met problemen?

SIMBA
 
Ik heb deze al op 3 computers die ermee besmet waren succesvol kunnen verwijderen zonder format c te moeten uitvoeren, vreemd genoeg telkens op een andere manier moeten doen ;!
Blijkbaar verschillende varianten in omloop.

Ja ok ik geloof U , maar ons reste desondanks TBWDOLFKE zen kennis toch geen andere oplossing.Maar ja als hij zelfs geen logje hier kan plaatsen-)5

SIMBA
 
Neen want op de andere pc staat vista en daar doe ik zo weinig mogelijk dingen die minder veilig zijn daarvoor gebruikte ik dus dien pc die nu besmet is .
Kan nog altijd proberen van via taakbeheer verschillende mappen te verplaatsen naar mijn externe harde schijf als die ook niet besmet zijn natuurlijk.
Maar als stallon een oplossing kan aanbieden wil ik wel een luisterend oor hebben natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan