Status
Niet open voor verdere reacties.
Op een of andere manier werkt het programma silverlight niet meer, ik wil het verwijderen en opnieuw installeren maar kan iemand mij vertellen hoe ik silverlight kan verwijderen??
 
Waarschijnlijk ontbreken er nu delen (files) aan het programma.
Probeer het eens terug te installeren (overschrijven) zonder het huidige te verwijderen.

Indien dit niet werkt, verwijderen met bijvoorbeeld "Revo uninstaller"
Zal waarschijnlijk wel op deze site te downloaden zijn.
 
Ik denk dat je het hele zootje, messenger, live enz eerst moet verwijderen en dan pas silverlight, ik vermoed dat die programmaonderdelen ook een link hebben en zodoende Silverlight kan aanzien worden als "werkend" en dat kan eventueel de reden zijn. In ieder geval, je kan er weinig mee misdoen omdat je bij herinstallatie ook je gegevens van Messenger en de rest niet kwijt ben.
Een andere mogelijk zo kunnen zijn door het downloaden van de installer (bv door in google messenger in te tikken, en de daarvoor noodzakelijk installer te downloaden). Bij het uitvoeren van die downloader komen bij de setup alle onderdelen die op je pc zijn geînstalleerd te voorschijn. Het vinkje wegdoen bij Silverlight en de procedure verder zetten. En dat zou ook moeten lukken nietwaar? Succes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan