Status
Niet open voor verdere reacties.
Naamloze%2Bafbeelding.png



De data op uw mobiele telefoon is zeer kwetsbaar. Elk contact, elke tekst of file die u op uw mobiele telefoon ontvangt, wordt opgeslagen op een superkleine simkaart. Deze USB Sim Reader is een handige gadget, dat ons beschermt tegen de afhankelijkheid van elektronica. Het verliezen van uw telefoon of diefstal betekent voor velen een catastrofaal ongeluk, maar met dit apparaatje is dat verleden tijd.

Deze software biedt u de mogellijkheid om al uw contacten te wijzigen en toe te voegen, beheert al uw wachtwoorden, uw pin te wijzigen, al uw berichtjes te bewaren en alle files te sorteren. Alle wijzigingen worden automatisch doorgegeven bij de volgende keer dat u de sim in de pc stopt.
Dit is een zeer mooi alternatief voor mensen die geen direkte verbinding tussen PC en gsm hebben.
 
En ikke content.:p
Handige dingen, ik vraag me af wie zoiets weggeeft voor een tombola
.

Ja Nijltjetweety, het is ook niet duur. Prijs +/- 27€, ik vind ook dat dit zijn geld waard is. GSM gestolen en je kan alles manueel terug ingeven, misschien wel een belangrijk SMSje kwijt. Dit is hetzelfde als een back-up van uw software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan