Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal het eens vragen,moet je daar iets speciaal voor installeren? Ik zoek gewoon de bestandslocatie op van een video.Ik selecteer er een paar.Met het menu of bovenaan staat soms Branden.
Ik zou ze evtl naar het Dvd-station kunnen kopiëren en daar eens gaan zien.
CDBurnerXp , Nero Burning ROM 11 , enz slagen steeds vast bij het branden. Ik moet een kruisje maken en hopen dat het lukt.
 
@ Hobbyman de Free Video Converter aangebracht door Lucdebruyker is zowel geschikt voor xp.vista en de win7
( veronderstel ook dat deze op de win8 ook werkt, dit moet ik nagaan !)
opmerking : **bij nader inzien werkt deze free video converter ook op de windows8

wees echter voorzichtig met het installeren van deze freeware er worden allerhande extra's meegeleverd ....

je dient goed te overwegen wat je aanklikt ...

-in het welkomscherm "installatieprogramma van de freemake video converter ( dien je het vinkje uit te zetten **wil je niet mee werken aan het verbeteren van deze software)

-bij gebruik an windows8 krijg je de vraag om het startmenu van pokki te installeren (hier klik ik nu op " ik ga niet akkoord" om deze dus niet te installeren . en klik op volgende

-ook nu weer vragen ze u om de tuneup untilities2013 te mogen installeren ( ook hier zet ik nu het vinkje uit , om deze dus niet te installeren en klik op volgende )

-kies nu voor de aangepaste installatie wil je niet de extra's
vanaf nu kun je de setup.exe zijn gang laten gaan .
 
Laatst bewerkt:
Knipsel bleuscreen.PNG
Ik krijg een bleuscreen en herstart als het prog opstart.Uitleg van Windows is privacibeleid en softwarepiraterij.
Daarbij ik heb Picasa die er op gelijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan