Site maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Nu hebben ze van de rugbyclub gevraagt aan mij of ik een site wou maken.
Dit is de site nu(weet zelfs niet wie deze gemaakt heeft)
http://www.rcpitbullsarendonk.be/
Zoals ik kan zien staat deze op scarlet...(weinig opslag en bandbreedte dus)
De naam is er al maar zou deze dus eventueel willen verplaatsen naar jullie sponsor.
http://www.1-eurohost.com/

Ik heb dus nog nooit een site gemaakt en zou dus iets willen maken zoals deze website maar dan met een leden login "forum" in plaats van fans "zone".
http://www.hurricanes.co.nz/

Nu is mijn vraag is dit moeilijk en wat moet ik hier allemaal voor kennen en wat gaat dit kosten aub?
<!-- / message -->
 
Net zoals ik bij Red Wodka gedaan heb wil ik je helpen bij het opbouwen van jou site.
Voor meer informatie kan je altijd even een PM sturen.
 
Heb zowel Kompozer als Joomla op mijn usb staan als portable.
Heb tijd tot augustus volgens de voorzitter :yahoo:

de basis van webdesign heb je heel snel door. een blad bestaat uit een head en een body. in de head gaat vanalles staan om de pagina te benoemen, compatibel maken, scripts die in de body gebruikt worden (java) etc.

in de body ga je je pagina bouwen.

hier is het concept van een link belangrijk, ze rijgt als het ware je stukjes en pagina's aan elkaar. verder zijn er een heleboel opmaaktags ( het is niet voor niks HTMarkupLanguage ;)) die het uitzicht gaan bepalen

tabellen en css opmaak gaan je hier toelaten het veld van je pagina te verdelen en apart bewerken.

etc...

Een goed overzicht van alle tags met duidelijke handleiding kan je hier bekijken

een goede freeware editor kan je hier vinden.
 
Laatst bewerkt:
Je, komt wel vaker site's tegen op het internet die hard op elkaar lijken en heb dus die site van "hurricanes" eens gedownload met WinHTTrack.
Maar is dit eigenlijk wel toegelaten om een broncode te downloaden en deze aan te passen?
 
Je, komt wel vaker site's tegen op het internet die hard op elkaar lijken en heb dus die site van "hurricanes" eens gedownload met WinHTTrack.
Maar is dit eigenlijk wel toegelaten om een broncode te downloaden en deze aan te passen?

strikt genomen niet als je geen toestemming krijgt. dat heet 'auteursrechten'(lachen)(lachen)

Want zo'n sites zijn vaak gemaakt op een frame dat aangeboden wordt door firma's. dat geeft een sneller resultaat dan alles zelf opbouwen natuurlijk...

je kan soms wel dingen leren als je de broncode van bestaande pagina's bekijkt. elke browser laat dit toe, bijleren mag hé ;)
 
Je kan eens joomla proberen op je pc Pctuts.be - Downloads - Joomla op je PC bevald het uw laat het dan maar weten dan helpen wij uw verder 1 online te plaatsen.
Vanaf 25€ per jaar heb je hostong bij eurohost zie Webhosting / Hosting bij 1-eurohost.com: Europa's betaalbare hosting dienst, uw betrouwbare partner
Sorry dat ik nog zo laat reageer maar heb door mijn werk nog niet veel tijd gehad.
Ik heb die Portable Joomla eens geprobeerd en deze ziet er wel leuk uit.
Is het nu mogelijk om sites als deze hieronder te maken met Joomla?
The Official Website of the 2009 Rebel Sport Super 14 Hurricanes
theblues.co.nz
CHIEFS.CO.NZ - The official website of the Chiefs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan