Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraag, is dit spontaan gebeurd of na format en kale installatie van de besturing ?

In het laatste geval is mijn vraag, heb je alle drivers geinstalleerd ?
 
Ben je vertrouwd met DOS-opdrachten? Dan heb ik twee opdrachten voor je: [1] » POWERCFG /? « <Enter> dan je enkele mogelijkheden.
[2] Je doet: » POWERCFG /HIBERNATE ON » <Enter>. Je kan ook proberen met » POWERCFG -H ON « Je ziet wel welke die het aanvaard. >>>Hiermee schakel je de slaapstand terug in. Daarna typ je in het startvak » ener «. Bovenaan zie je Enkele Energiebeheer mogelijkheden. Je kiest » Energieschema bewerken « en je stelt bv Standaard in.
Succes!
WW
 
Dit is een erg vreemd probleem. Bekend is dat de ondersteuning van dit soort fratsen als Stand By e.d. op Linux belabberd is. Echt heel slecht. Maar op Windows zóu alles moeten werken. Ik raad je aan eens de drivers voor de chipset opnieuw te installeren :)
 
ik kan de pc vanuit slaapstand niet meer opzetten?wel terug helemaal opstarten

Uit "Help" van Windows 7:

[h=3] Hoe kan ik de computer weer inschakelen vanuit de slaapstand of de sluimerstand?[/h]U kunt de meeste computers uit de energiebesparende modus halen door de aan/uit-knop van de computer in te drukken. Niet alle computers zijn echter gelijk. Het is ook mogelijk dat u de computer uit de slaapstand kunt halen door op een willekeurige toets op het toetsenbord te drukken, door met een muisknop te klikken of door bij een laptop het deksel te openen. Raadpleeg de documentatie bij uw computer of ga naar de website van de fabrikant voor meer informatie.
Sommige computers kunt u ook uit de slaapstand halen door deze van afstand via een netwerk in te schakelen. Dit wordt ook welschermopname (extern activeren) of Wake on LAN genoemd. Zie Wat zijn 'Wake on LAN'-mogelijkheden? voor meer informatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan