Antwanneke Steunend lid Vip Lid 25 nov 2010 #2 ikke ni, ik woon in de koekenstad hé Ivan, we mogen al blij zijn dat er bruine smeltende smurrie in de goot ligt ;!
ikke ni, ik woon in de koekenstad hé Ivan, we mogen al blij zijn dat er bruine smeltende smurrie in de goot ligt ;!
Quit Steunend lid Vip Lid 25 nov 2010 #3 Ik ook niet. En al kon dit wel: Mij te koud allemaal. Geef mij maar een graadje of 25
stallion Medewerker Forumleiding Vip Lid 26 nov 2010 #5 Hier ook te weinig gesneeuwd voor een sneeuwman ;-)
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 26 nov 2010 #6 Zal voor maandag zijn, de kids beginnen al te zagen.
Mik Medewerker Forumleiding 26 nov 2010 #7 Gisterenavond, rond 19h30' moest ik de sneeuw van de auto halen. Konden daar gerust een (kleine) sneeuwman van maken hoor.
Gisterenavond, rond 19h30' moest ik de sneeuw van de auto halen. Konden daar gerust een (kleine) sneeuwman van maken hoor.
Mik Medewerker Forumleiding 26 nov 2010 #9 Tuts zei: Geen foto zeker ? Klik om te vergroten... Jammergenoeg niet. Was ook al goed donker en er viel nog veel sneeuw hier.
Tuts zei: Geen foto zeker ? Klik om te vergroten... Jammergenoeg niet. Was ook al goed donker en er viel nog veel sneeuw hier.
stallion Medewerker Forumleiding Vip Lid 26 nov 2010 #10 Zopas de volle laag sneeuw, mooi tapijtje hier in west-vlaanderen ;-)
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 26 nov 2010 #11 Als we nu eens foto hier plaatsen van de eerste sneeuw.
Quit Steunend lid Vip Lid 27 nov 2010 #12 Tuts zei: Als we nu eens foto hier plaatsen van de eerste sneeuw. Klik om te vergroten... Goed idee, maar er is hier nog geen korrel gevallen.
Tuts zei: Als we nu eens foto hier plaatsen van de eerste sneeuw. Klik om te vergroten... Goed idee, maar er is hier nog geen korrel gevallen.
Ivan Oprichter Forumleiding Admin 27 nov 2010 #13 Naar schijnt in west vlaanderen wel dus laat maar komen de foto's