Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste vrienden ,
Kan ik z'n dvd maken waar al mijn software op staat ,als ik die in de pc steek dat ie zelf de programma's een voor een instaleer ?
Zo ja met welk een ?
 
Op een pc gaat niets vanzelf. Je moet altijd de programma's installeren.
Je kan best een backup nemen als het is om Uw gegevens later terug te zetten. Maar ook dan gaat het niet vanzelf.
 
De cd van Uw laptop is een installatie cd. Daar staan niet alle programmas op die ge normaal gebruikt op Uw pc. Zeker niet Uw data die ge opgeslegen hebt.
 
Je kan je misschien es een account aan maken bij:

Giveaway of the Day in Dutch. Today: Partition Manager 10.0 Personal (Engelstalig) - Speciale aanbieding voor GAOTD-bezoekers — Partitioneren met Windows 7 en 64-bit versie ondersteuning!Wij willen iedereen bedanken voor het downloaden van ...

Die publiceren af en toe leuke tools!

grtz.wivy

Vorige was verkeerde link:
FeedBurner Email Subscription.

Wel ambetant da ge je vorig antwoord niet meer kan editeren!

Werkt terug Hoera!

Dit is een unattended cd/dvd maker:

Almeza MultiSet Unattended Professional.v5.5 en wordt regelmatig gepupliceerd op bovenstaande site!

Download MAKEMSI 09.198 - A freeware tool which allows you to quickly and automatically create MSI based installers - Softpedia
 
Laatst bewerkt:
De cd van Uw laptop is een installatie cd. Daar staan niet alle programmas op die ge normaal gebruikt op Uw pc. Zeker niet Uw data die ge opgeslegen hebt.


dat is waar maar de software van hp wordt wel automatic geinstaleerd dus zou moeten kunnen he ? als zij dat kunnen moeten wij dat ook kunnen (lachen)
 
Waaror zou je dit niet kunnen, formateer je pc en installeer besturing systeem. Installeer alles drivers en software dat je wenst. Zet alles naar wens en neem een backup.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan