Status
Niet open voor verdere reacties.
N

noedel

Gast
Ik gebruik al jaren om diverse redenen Matrix om de website van de gym-vereniging te onderhouden. Nu heb ik sinds een half jaar een nieuwe PC met daarop Vista.
Matrix Y2k krijg ik echter niet gestart onder Vista. Wie heeft daar een oplossing voor? Bij eigenschappen compatibiliteit aanpassen helpt niet. Na enkele keren gestart te hebben zegt Vista het programma te wiegeren en DEPT toe te passen zodat het geen schade aan kan richten. Nu heb ik bij DEPT dit programma al toegevoegd zodat vista het mag negeren maar dat helpt niet.
Weten jullie een oplossing??

Met vriendelijke groet.
Rudolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank, heb ik gedownload maar nu krijg ik andere meldingen.

bij opstarten programma "Failed to set data"

als ik dan doorklik krijg ik bij elke optie die ik aankies:

Access violation at adress 0060F95F in module Matrix.exe. Read of address 00000000.

Welke optie ik ook aankies, zelfs exit, dan komt deze melding naar voren.
Moet het programma duss beeindigen met taakbeheer.

Wie weet een oplossing.

Alvast mijn dank,
Rudolf
 
Sorry, is niet de juiste oplossing.

Eerste foutmelding is hetzelfde en daarna bij het aankiezen van fde map met website-pagina's krijg ik nu de foutmelding:

"Attempting to change WatchFolder with out registering a Kernel notifier in TVirtuelChangeNotifier class (c:\program files\mustangpeak\virtualshelltools\source\virtualshellnotifier.pas,line1383"

Ik installeer dhet programma wel in een map op partitie K:\

Na installatie werkt het programma prima, maar als ik het afsluit en opnieuw opstart krijg ik al deze meldingen.
 
Is dat in de map " Program files " ?
Als je je programma's op een aparte partitie wil installeren moet je de map program files verplaatsen naar die partitie via het register.
Installeer altijd je programma's allemaal in de map program files.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan