Software : Windows Server 2008 dcpromo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb een raar probleem met mijn server. Ik wil namelijk dcpromo starten (active directory maken). Ik doorga de stappen totdat ik aan next kom en hij vraagt of hij een statisch op dynamisch ip wil. Ik wil dus een statisch , dus ik klik op nee ik wil een statisch, ga naar rechts onder netwerkcentrum , ga naar netwerconnection klik met rechtermuisknop op properties en dan ga ik naar ipv4 settings. Ik stel dus het ip in en vul alles zeker weten correct in. Nu klik ik op "OK" , normaal moet dit erstaan maar er staat "CLOSE" . Ik klik dus op "close" en hij past snel de instelling aan. Nog even vermelden dat ik een tutorial volg (boek+filmpjes) van een leraar van mij. Daar staat er wel degelijk "OK"(in tutorial). Bij mij dus "close" , nu als ik dit vergelijk met het filmpje gaat het bij mij veel sneller en staat er close ipv ok . Als ik dan verder wil gaan met de active directory instellen vraagt hij terug of hij een dynamisch op statisch ip wil. Dus maw hij neemt de instellingen niet aan.

Ik heb de leraar het zelf ook al gevraagd en ik mocht mijn server mee naar school nemen , alleen is hij nu ziek en is het een week vakantie voor ons en zou ik beroep op jullie willen doen om zo misschien een sneller antwoord te hebben op men vraag.

Mvg Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan