software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een handyCam van Sony type DCR-DVD201E sinds ik windows 7 heb kan ik de software niet meer gebruiken.
Omdat deze niet meer word ondersteund op windows7.
Bijgeleverde software was imageMixer ,iemand die andere software weet zou ik heel dankbaar zijn.
Heb contact opgenomen met Sony maar zij ondersteunen deze software niet meer.
huuuuulp
 
bij het aanklikken van de link die in bericht nr2 vermeld sta ,krijg ik direct de keuze tussen uitvoeren , opslaan , opslaan als en anuleren....heb jij deze optie niet , je gebruik toch de win7 ?
Bekijk bijlage 10377

ik heb deze opgehaald en ingeblikt ..
je kan hem HIER downloaden ...vanuit mijn dropbox...
nogmaals de verantwoordelijkheid ligt enkel bij u ....ik kan deze zelf niet installeren heb namelijk gene handyCam !
( deze ingeblikte driver blijft enkel vandaag in mijn dropbox staan , morgen gooi ik hem der uit ! )
 
ik heb in een virtuele omgeving deze installer ook eens gestart.....wat bleekt....
Mijn AVG Inernet Security 2013 sprong aanstonds op en gaf de melding dat een verdacht bestand verwijderdt werd ....
het ziet er dus naar uit dat dit een verdachte download betreft !
en er is blijkbaar géén win7 driver voor jouw handycam ter beschikking ( dit wist je al )

daar je de windows7 ultimate gebruikt kun je de setup van de driver (xp) niet doen ....?
met de compabiliteitsmodus ( mocht er een Vista driver beschikbaar zijn dan kun je tevens die gebruiken !)
 
effe opnieuw..
als jij de handycam aansluit op de win7 word deze dan herkend ...
indien zo kun jij dan aan de filmpjes geraken die daar dan aanwezig zijn ?
indien zo : welke extenties hebben deze dan ?
het zou best kunnen zijn dat je deze dan gewoon dient te converteren om deze te kunnen afspelen ....
 
welja heb ontdekt dat ik de cd'tjes kan afspelen op de pc en de DVD speler nu heb ik geprobeerd met convertxtodvd en het werkt hij converteerd en brand gelijk op een DVD schijf.
bedankt nogmaals

grtjs,Robke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan