Status
Niet open voor verdere reacties.
Sony Xperia XZ1 compact


Indeling:
Op het IFA staat Sony met 2 toestellen, dit is dus de compact versie van de XZ1, wat mogen we van deze kleinere versie verwachten? Is hij enkel kleiner, of is hij onderhuids ook her en der gekrompen?




Scherm:
IPS LCD capactief aanraakscherm


Afmetingen:
4,6” inch 70,7% scherm tot body ratio


Resolutie:
720 x 1280 pixels wat een 319 PPI met zich mee brengt en is hiermee een HD scherm.


Bescherming:
krasbestendig glas met oleophhobic coating.




Camera:
Op camera gebied moet hij niet onder doen voor zijn groter broer.
Achteraankomt dezelfde 19 MP EIS ( gyro) ½.3” sensor lens camera met voorspellende fase detectie en laser auto en aanraak focus. Geo tagging, gezichtsherkenning, panorama en HDR.
De frontcamera is een iets kleinere 8 MP 13MM lens camera.


Chipset:
Qualcomm Snapdragon 835


CPU:
Octa-Core 4 x 1,9 Ghz Kryo & 4 x 2,35 Ghz Kryo


GPU:
Adreno 540


OS:
Android 8.0


Geheugen:
4 GB RAM en krijgt de helft van zijn grotere broer intern geheugen, en moet het dus stellen met 32 GB, maar kan wel ook weer uitgebreid worden tot 256 GB.




Batterij:
Een door gebruikers moeilijk verwijderbare 2700 mAh sterke Li-Ion batterij.


Sensoren:
Net als zijn grote broer krijgt hij, vingerprintscan zijkant,accelerometer, gyro, proximity, barometer, kompas en kleur spectrum.




Bron:


SonyXperia XZ1 compact
 
Wens je dit toestel te kopen, kan je dit vanaf nu doen. Als je van plan bent om dit compacte toestel te kopen, wat het enigste krachtige compacte toestel is op dit moment word je nog tot 1 Oktober beloond met een heel mooie hoofdtelefoon ook ter waarde van 300€. Als dit geen mooi cadeau is, dan weet ik het ook niet meer.
Bij bol.com staat hij bv te koop voor 599€, ik denk wel dat als je hem wilt en je zoekt dat je hem elders goedkoper kan vinden. Ik gebruik gewoon deze site als referentie omdat deze site heel snel nieuwe spullen in de store zet.
https://www.bol.com/nl/p/sony-xperia-xz1-compact-32gb-zwart/9200000082194532/?suggestionType=browse
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan