Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Sophos is misschien wat minder bekend bij de consument, maar behoord in het bedrijfsleven tot de top van beveiligingssoftware.

Deze scanner is 100% gratis en kan naast uw andere geinstalleerde antivirus scanner gebruikt worden.

Download de tool, start het programma en deze zet de Virus Removal Tool op het bureaublad.

download.png

Dubbelklik op Sophos Virus Removal Tool en klik vervolgens op de Start-knop scannen.


De tool scant uw computer.


Het verwijdert de virussen die gevonden worden.

 
Ik gebruik deze al sinds een paar maanden. Men UTM (Astaro) is van Sophos en deze integreerd standaard 2 user licensies. Dus heb ik deze maar geactiveerd en geinstalleerd op men PC's. Daarvoor gebruikte ik al jaren ESET Smart Security.
Tot nu toe ben ik zeer te spreken over dit product. Het is wel niet helemaal hetzelfde als de stand alone install beschreven door Pluis, omdat dit een integratie is met hun UTM.
 
Ik gebruik deze al sinds een paar maanden. Men UTM (Astaro) is van Sophos en deze integreerd standaard 2 user licensies. Dus heb ik deze maar geactiveerd en geinstalleerd op men PC's. Daarvoor gebruikte ik al jaren ESET Smart Security.
Tot nu toe ben ik zeer te spreken over dit product. Het is wel niet helemaal hetzelfde als de stand alone install beschreven door Pluis, omdat dit een integratie is met hun UTM.

Ik gebruik Sophos al jaren op mijn Servers en een aantal netwerk PC's.
Volgens mij één van de beste beveiligings oplossingen.
Op mijn hoofd standalone pc gebruik ik NOD32 van ESET en op een paar andere pc's wissel ik regelmatig tussen een aantal Free versies van bijvoorbeeld Avast, AVG, Comodo en soms eens tijdelijk een illegale versie om uit te testen. Ik weet het, het mag niet, maar het is een test pc waarop dit dan geinstalleerd staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan