sp3 welles nietes en nieuwe processor????

Status
Niet open voor verdere reacties.
een vriend van mij heeft zijn pc binnen gedaan ,omdat hij telkens twee keer moest indrukken eer zijn pc opstarte , nu zeggen ze in de winkel dat de proccesor kapot was ,dat de koude vloeistof tusen die spullen was gelopen ,nu moet hij een nieuw moederbord en nieuwe proccesor laten steken zeggen zei ,de pc is juist geen 2 jaar oud en in dezelfde winkel gekocht ,ze zegden ook dat hij zijn HD moet formateren ?? en dat hij sp 3 van win xp zeker niet mag instaleren ,daardat het zijn systeem zou vertragen
wat denken jullie hiervan ,graag wat antwoordjes ,
 
wat ze ook mogen vervangen hebben dat speelt toch geen rol.als je nu vraagt je pc te herstellen onder waarborg dan moeten ze de defecte stukken vervangen ,zelfs al is het een moederbord.het zijn in elk geval straffe gasten als ze een pc kunnen laten draaien op een defecte processor.Ik zou alsnog mijn waarborg eisen.
 
Ja da's ook waar.
Als er een factuur is met de nieuwe stukken kan de winkelier beweren dat die aangevraagd waren door de klant.
Het is gewoon woord tegen woord.
En de vervangen stukken zijn niet kapot, dus zelfs al vraag je ze terug, sta je nog nergens.
Het komt er gewoon op neer dat je nooit mag betalen onder de waarborgperiode.
Zo kan je dat nieuw moederbord laten steken, en met een bedankje is je pc dan gratis vernieuwd.
Dat lijkt me geen slecht idee voor de volgende keer, dan snijd de winkelier in zijn eigen vingers (figuurlijk natuurlijk he).


Hola, de post van gerard op blz 2 had ik nog niet gezien, dit was een reactie op het berichtje er voor.
 
Laatst bewerkt:
vraag zeker je oude CPU & moederbord terug, en laat dat testen door een kennis of andere winkel -> in een werkurutje is er al vééél getest.
-> indien ok, laat een verslag & factuur opmaken door de andere winkel en ga eens klagen
 
vraag zeker je oude CPU & moederbord terug, en laat dat testen door een kennis of andere winkel -> in een werkurutje is er al vééél getest.
-> indien ok, laat een verslag & factuur opmaken door de andere winkel en ga eens klagen


Dan zeggen ze gewoon dat je om een upgrade hebt verzocht.
Woord tegen woord, je kan niets bewijzen.
Is er in de winkel een defect opgetreden gaan ze zeggen dat de pc zo werd binnen gebracht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan