Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,kan ik ergens zien waar al men mails binnenkomen ? Blijkbaar ontvang ik niet alle mails die me gestuurd worden ,ik dacht dat het mischien bij spam of junk zou gezet worden kweet ni of ik het goe zeg ,ik gebruik incredimail ,maar ik zou die dan wel verwijderen ,en weer outlook gaan gebruiken.Een kennis van mij zegt da hij me zoveel mails stuurt maar da ik nooit antwoord,ik heb me al rotgezocht hoe het zou kunnen ,want van anderen ontvang ik dan wel .
mvg Michelleke
 
Je mails kan je toch oline bij je provider gaan bekijken.
Indien je mails van bepaalde personen niet aankrijgt ligt dit gewoonlijk omdat deze een klein foutje in je mailadres hebben gemaakt, laat ze je mail adres eens manueel intypten, gewoonlijk is het dan al opgelost, ook is er een mogelijkheid dat je een spanfilter of een blokker je mails tegen houdt.
 
Ik werk al jaren met Incredimail en dat werkt nochthans perfect hoor. Zeker voor wat betreft het opslaan en beveiligen van je mails en adressen. Je kan 1 bestand aanmaken met alles erin - op een memostickje zetten en daarna op gelijk welke PC met Incredimail weer inladen.

Ik moet net zoals hierboven ook wijzen op het feit dat het meestal aan de afzender ligt die een minifoutje in het adres heeft staan zoals een ; ipv een . of iets anders nog.
 
ik vind er niks aandaddycool ,heb nog van anderen gehoord dat het een vervelend iets is natuurlijk elk zijn mening .Groetjes !
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.

SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan