Status
Niet open voor verdere reacties.
Eén van mijn spellen werkt plots niet meer na de herfst update van Windows 10.
Wat ik ook probeer (uitvoeren als admin,compatibiliteitsmodus ) er gebeurt niet meer als ik de exe aanklik.Alle games die ik gedownload heb kunnen direct gespeeld worden door op de exe te dubbelklikken.Voordien werkte die prima.
Het rare is dat ik van dezelfde game wel een gratis proefversie kan downloaden en deze perfect kan spelen zonder iets extra te moeten instellen...
Ik ben al aan het experimenteren geweest met bestanden van de oude in de nieuwe te plaatsen zoals mijn persoonlijke gegevens en scores en de licentiegegevens maar dat helpt niets.
Alle toeters en bellen die ik heb om een proefversie tot een gewone te maken werken met deze game ook niet.
Het gaat om goldrush 2 treasure hunt van zylom.
Iemand die me kan helpen deze game terug aan de praat te krijgen of een installeerbare versie kan aanreiken?
 
Al eens geprobeerd met rechtermuisklik op het exe bestand van het spel en dan compabiliteitsproblemen oplossen.
 
Ja hoor,voor alle gebruikers hoewel ik enige ben uitvoeren als admin,compabiliteitsproblemen oplossen> uitvoeren als en dan WIndows 7,daarna xp,daarna Windows 8.geen enkele instelling helpt,terwijl het voor de herfst update gewoon op 10 draaide zonder enig probleem.
 
er ontbreekt waarschijnlijk dan ook een onderdeel " direct play " genaamd ...heb je de orginele installatie bestanden nog van het niet meer op te starten spel dan dien je het spel te herstellen ...

*het spel zou het in feite moeten doen op de Windows 10 ( althans word dit zo vermeld op de Zylom website )
***het spel zelf dateert van 08/10/2008 en de installatie bestanden van dit spel is zo een 24258kb groot ..
4f920c8a34-Ashampoo_Snap_2017.12.28_14h44m08s_002_.png
 
De map zoals ik ze altijd al heb is 25,2MB .De installer om een uur te spelen is 610kB.
Zo ziet de map er uit waarmee ik altijd het spel heb kunnen spelen door de exe te dubbelklikken.
goldrush.PNG
 
ik heb hier juist het spel geinstalleerd op een virtuele Windows 10 en als ik dan een vergelijking doe dan verschilt deze tamelijk wel ten opzichte van u ...zo ziet hier de map hier uit en in vergelijking met deze van u mis jij toch het één en ander..
513ee19937-Ashampoo_Snap_2017.12.28_16h49m48s_003_.png

*de installatie werd hier gedaan via de eerder in bericht meegedeelde installer .
**de installatie map in Program Files x86 is hier ook niet groter dan 25mb..
514e7c5886-Ashampoo_Snap_2017.12.28_16h58m51s_004_.png


het spel doet het hier dus wel ook al draai ik hier dus de Windows 10 build 16299.125

opmerking : aangezien ik hier op de virtuele Windows 10 ook Malwarebytes premium gebruikt diende ik wel een uitsluiting aan te maken in Malwarebytes zelf om deze game te kunnen spelen ...
 
Heeft u nu dan een volledige versie of deze van één uur?Hoe groot is uw installer?
Misschien heb ik een verkeerde installer.
 
ja ik heb de volledige versie ...heb lang moeten zoeken ...ik wist dat ik ooit deze had aangekocht maar deze gegevens bevonden zich dus op 1 van de reserve desktop's en daar dacht ik in het begin natuurlijk niet aan ....
*hoe groot de installer is heb ik u al in bericht #4 meegedeeld ... en ja deze was dus ook nog aanwezig op de reserve desktop.
de installer kan ik u indien je dit wenst bezorgen ... jij dient deze dan te registreren en te activeren met uw eigen gegevens .
 
ik lees echter in je 1ste openingsbericht iets over toeters en bellen om van een probeer versie een volwaardige versie te maken en hier veronderstel ik dan dat jij niet over de juiste gegevens beschikt ...m.a.w. ook met de installer ben je dus niets !
 
Die toeters en bellen heb ik gebruikt op de gedownloade probeerversie.Ik kan nergens een andere installer vinden of ik moet 29,95 euro betalen.
Vermits ik het altijd perfect heb kunnen spelen ga ik er van uit dat er door de herfst update iets gebeurd is waardoor de installatie beschadigd is.
Ik heb geen activatiegegevens meer.Ik heb de laatste 5 jaar 2 nieuwe pc's gekocht en steeds kon ik gewoon de map overzetten en spelen.
Misschien is het toch de moeite waart om het eens met uwe installer te proberen en met de gegevens van de mijne het toch werkend te krijgen.
 
ok misverstandje van mij ...wil je de installer als nog verkrijgen geef je me je email adres per pb door ..
ik zal deze installer dan via Wetransfer uploaden en je verkrijgt via Wetransfer een download link toegestuurd ..
 
*je zou onderwijl de mail al ontvangen moeten hebben van Wetransfer....bewaar deze installer nu .
denk er aan dat je de installer opstart met een rechtsklik "uitvoeren als administrator " selecteren .
 
Niet dus.Ik ben eerst aan de slag gegaan om te proberen bestanden uit mijn map te vervangen,dat hielp niet ofwel werd het scherm zwart en zat de pc vast ofwel kreeg ik het venster dat ik 60 min. kon spelen.
Heb dan alles verwijderd met Revo,C cleaner laten lopen om het register proper te maken en na herstart van de pc de installer gewoon laten lopen als admin en bekijken wat dat gaf.
Zodra ik het venster krijg dat de game klaar is en ik klik op ok word het scherm zwart en de pc zit vast.Niets reageert,geen ctrl alt del,geen escape , geen reactie bij indrukken van de Windows toets.
Toen ik de eerste keer installeerde kreeg ik een melding dat een app een andere app nodig had met name direct play.Ik heb toen gekozen voor downloaden en ik kreeg dadelijk een waarschuwing van mijn beveiliging (comodo) dat er malware gestopt was?
Bij een nieuwe poging kreeg ik plots de melding dat ik het spel al een uur gespeeld had??
Er moet dus iets zijn op mijn systeem dat niet ok is denk ik,maar wat?
EDIT
Ik heb alles willen uitsluiten en heb een nieuwe Windows installatie gedaan.Uw installer genomen rechtklik>uitvoeren als admin.
De installatie begint en ik krijg de vraag om een bijkomende app te installeren,direct play.Ik geef toestemming, de installatie word voltooid.
Ik klik op ok,het beeld word zwart en direct kom ik terug in het venster dat openstond zonder dat er verder nog iets gebeurt.
Er staat op dat moment enkel mijn browser(slimjet) geïnstalleerd,niets van beveiliging!
Nog opties?
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je hier niet verder moet gaan zoeken naar de schuldige..." Comodo "...werd deze aangekocht of gaat het hier om de gratis versie van Comodo... hier diende ik "direct play " ook te instaleren en dit is dus een Windows onderdeel ..

685c3aee45-Ashampoo_Snap_2017.12.29_19h12m38s_003_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan