Status
Niet open voor verdere reacties.
Comodo kan onmogelijk de schuldige zijn,zoals gezegd stond er niets van beveiliging op het systeem ,een kale Windows 10 met enkel mijn browser geïnstalleerd.
 
kijk dan eens bij de Windows onderdelen of daadwerkelijk de direct play aanwezig is ....
ik zie ook dat jij je bericht aangepast heb nadat ik een melding deed betreffende de comodo !
*zelfs bij een verse installatie van Windows 10 is er de Windows Defender aanwezig en het gebruikersaccountbeheer ...
 
via start scrol je naar de map "systeem " open deze en klik op "configuratiescherm" ga in het configuratiescherm naar programma's en onderdelen ....links klik je dan verder op Windows onderdelen in of uitschakelen .
 
Gevonden,sinds configuratiescherm uit het menu is bij rechtsklikken startknop zit het goed verstopt.
Direct play is aanwezig en staat aangevinkt.
 
wel dan denk ik eerder aan de hardwareversnelling die bij u een rol speelt...maar ik weet bij god niet hoe deze instelling te benaderen is via de persoonlijke instellingen >beeldinstelling...ook op het internet vind ik niets tot betrekking van het instellen van de hardwareversnelling op een Windows 10 men spreekt over de W7 maar dat gaat niet op voor Windows 10
*het heeft allezins met je videokaart of beeldscherm te maken dat het beeld bij u bevriest /en of zwart word .
 
Ik ga het hier voorlopig bij laten,er komt toch geen concrete oplossing.Ik werk de nieuwe installatie wat bij en neem er een back up van.Nadien zet ik mijn oude back up terug,heb nu geen tijd om een nieuwe installatie volledig naar wens te configureren.
Mocht u nog iets te binnen schieten dan zie ik het wel verschijnen.
Alvast dank en een prettig jaareinde.
 
gebruik je wel de nieuwste driver voor je videokaart ...
ook voor u dus een goed jaareinde en hou het veilig met vuurwerk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan