spellingscontrole in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik heb verleden week een laptop gekocht van Acer met een Nederlandstalige Vista home edition.In windows live mail heb ik spellingscontrole aangevinkt.Maar daar blijkt dat er geen Nederlandstalige spellingscontrole is.
Weet iemand raad?
Alvast bedankt
Walter[OPLOSSING]
Hallo,
Alvast bedankt voor de reacties.Maar weet ondertussen dat met Windiws vista met daarin windows live mail geen Nederlandstalige spellingscontrole zit.Ook niet als je Nederlandstalige word op je pc staan hebt. Want die staat hier op de pc.
Microsoft weet van en erkent het probleem.Maar of er iets aan gedaan gaat worden weet ik niet.
Groetjes
walter
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Retlawv je vraagt daar zaken waarvan velen onder ons zelf nog niet 'zo ' goed op de hoogte zijn
mogelijks wat meer over de ge-installeerde software zou kunnen helpen ???? ;)
 
Hallo,
In windows live mail heb ik spellingscontrole aangevinkt.Maar daar blijkt dat er geen Nederlandstalige spellingscontrole is.
Walter

Dan zult u eerst de Nederlandstalige versie van "Word" moeten installeren.

Vista bevat net zo min als XP een spellingscontrole.
 
Hallo,
Alvast bedankt voor de reacties.Maar weet ondertussen dat met Windiws vista met daarin windows live mail geen Nederlandstalige spellingscontrole zit.Ook niet als je Nederlandstalige word op je pc staan hebt. Want die staat hier op de pc.
Microsoft weet van en erkent het probleem.Maar of er iets aan gedaan gaat worden weet ik niet.
Groetjes
walter
 
Hallo,
Maar weet ondertussen dat met Windiws vista met daarin windows live mail geen Nederlandstalige spellingscontrole zit.Ook niet als je Nederlandstalige word op je pc staan hebt. Want die staat hier op de pc.

Uit het handboek "Windows Vista Secrets"

Blz. 503

Automatic Spell Checking

Unlike its predecessor, Windows Mail includes built-in automatic spell checking. To get
this functionality in Outlook Express, you would have had to have installed Microsoft
Word or any other part of the Microsoft Office suite. That said, the Windows Mail spell
checker is a bit less functional than the one included with Word or Office: It cannot suggest
replacements for misspelled words.


Uit het handboek "Windows Vista: The Missing Manual"

Chapter 12: Windows Mail - All Versions

Section 12.5.7. Spelling Tab

The Spelling tab offers configuration options for the Mail spell-checking feature (which requires that you have Microsoft Word). You can even force the spell checker to correct errors in the original message when you send a reply, although your correspondent may not appreciate it.
 
beste redlawv ........ zo zie je maar dat waar een mogelijkheid is om je te helpen er altijd leden zijn die je willen helpen , maar soms moet je wat geduld hebben .... dus voortaan pctuts altijd nr 1 ;);)
 
Bedankt allemaal.En dat pctuts nr 1 is weet ik al lang langer Gabriel.Ik dacht alleen dat er geen informatie beschikbaar was over dit onderwerp.
Voor mij mag je hem ook afsluiten.
Nogmaals bedankt alemaal
Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan