Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zou het hier eens een week gratis uit kunnen proberen http://www.pureusenet.nl/nl?utm_source=adwords&utm_medium=sem&gclid=CKCQ6srv_MsCFeIp0wodlToMNQ
Ik weet alleen niet of dit mogelijk is voor onze zuiderburen ? Gewoon even proberen zou ik zeggen.

Daarna zal je toch aan een Payserver moeten om gebruik te kunnen maken van Usenet.
Of zoals qtex zegt, VIP lid worden bij ons. Wij hebben twee usenetaccount ter beschikking voor onze VIP leden. Maar natuurlijk als iedereen tegelijkertijd hiervan gebruik wil maken kan dit soms overbelast zijn.
 
de snelheid en het gebruik van de beschikbaar gestelde account in het Vip gedeelte word dus over al de Vips verdeeld en het kan dus zijn dat deze tijdelijk niet aan je verwachtingen voldoet omdat deze dus door meerderen in gebruik zijn ...dit is dus een geste die pctuts over heeft voor de Vip's
wil jij een eenzelfde snelheid en niet afhankelijk zijn van andere gebruikers dan koop jezelf een account aan ... doe ik reeds al jaren ..
 
Ok Lana
Vriendelijk bedankt voor je respons.
Dan weet ik genoeg,jammer opzicht een goeie site wat me doe denken aan de ouwe FTD tijd.
Je gaf het al aan,verschillende IP adressen,maw je blijft het zien.
Maar weer verwijderd.
 
Ok Lana
Vriendelijk bedankt voor je respons.
Dan weet ik genoeg,jammer opzicht een goeie site wat me doe denken aan de ouwe FTD tijd.
Je gaf het al aan,verschillende IP adressen,maw je blijft het zien.
Maar weer verwijderd.

Gelukkig is het geen verplichting en is iedereen vrij om te installeren wat hij zelf op de pc wil hebben.
Persoonlijk interesseert het me niet wat er in de reacties te lezen staat. Ik lees dit toch nooit.
 
Zou je best wel doen, want tussen die reacties vindt u dikwijls nuttige informatie.

Ik Download erg veel, misschien wel te veel. In kan me niet herinneren dat ik ooit info nodig heb gehad over een download.
Maar als je zegt dat ik een asociale downloader ben heb je gelijk. Iedereen die iets post zou een bedankje moeten krijgen. Dat heb ik nog nooit gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan