Spotnet Classic

Spotnet Classic 1.9.2.4

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

Jammer dat de classic bug blijft bestaan ondanks diverse updates:

Waarom MOET je de spot geheel openen om dan pas de NZB OPSLAAN toets te gebruiken?

Als je te laat achter komt en van een bepaalde serie f spotter alles wilt downloaden hoef je de teksten niet te lezen
maar je wordt gedwongen (in de oude classic)
om elk bericht te openen
om dan pas die NZB OPSLAAN toets te komen.

Irritante bug die in v2.0 niet bestaat meer en toch met / ondanks updates in de classic blijft bestaan.

uiteraard : classic v2.0 wordt niet meer ondersteund... je moet die versie 1.9.2.4 installeren !
onlogische nummering ik weet het, maar v2.0 is achterhaald en buggy.

waarom is de nieuwe dan zo slecht??? Je moet elke post openen om aan de NZB knop te komen.
als je series wilt downloaden is dan onnodig veel werk !!
In de "oude" 2.0 kun je dat direct aanklikken en downen.

ik ben niet zeker dat ik je kritiek kan volgen ...
Je moet toch weten wat je wil downloaden en er dus naar kijken.

Vraag je nu in alle ernst naar een mogelijkheid om de downloadknop te kunnen gebruiken zonder te kijken wat de inhoud van de post is ?

Je hoort mij niet. Ik zie series die ik dan wil hebben.
Dan weet ik wat ik wil hebben dus hef nies te oepenen want ik wil de serie compleet hebben.
Dan hoef ik toch niet elke aflevering te openen???
Neem bijvoorbeeld "house of the dragon" 8 seizoenen maal 14 afleveringen.
Weet je hoeveel posts je dan moet openen om aan de nzb knop te komen
terwijl in 2.0 de NZB knop gewoon staat zonder iets te openen.
Vaak hoor je een serie maar denkt "laat maar" tot iemand je uitlegt hoe mooi die is dus moet je xxx afleveringen downen,
dan wil je toch niet elke post openen om aan die nzb knop te komen ???

Neem bijvoorbeeld "house of the dragon" 8 seizoenen maal 14 afleveringen.
Weet je hoeveel posts je dan moet openen om aan de nzb knop te komen
dit is een factor dat de uploader beheert, één nzb file maken, die 14 afleveringen bevat bevoorbeeld ...
een voorbeeld daarvan, dat het perfect mogelijk is:

1783343115718.png

3 volledige jaargangen van 3 tijdschriften .... het is dus mogelijk!!! als de poster/uploader de moeit doet!!!

1783343913166.png

Laatst bewerkt:
@Viedeofant : Ik hoor je maar al te goed, maar toch ben ik van mening dat zo 'blind' op downloads klikken inderdaad niet goed is en dus best niet meer wordt aangeboden. De titel van de post zegt immers niet alles : hij kan fout zijn en iets anders verbergen / de inhoud kan in een formaat zijn dat je niet wenst / commentaar van anderen kan relevant zijn / ... en ga maar door.

Ieder zijn meug, maar als je zo blind wil varen zoek je best een andere indexer dan Spotnet, dat is duidelijk ... die zijn er ! Maar zelf heb ik er nooit één gezocht want ik hou liefst wat controle over wat er allemaal op mijn PC / server wordt gedumpt.

Dus heer philip u houdt zich aan de bug van de classic. Ik ben van mening dat die bug al lang verholpen had moeten zijn in de "nieuwe" classic. Als je de serie weet ga je niet elke aflevering controleren en zeker bij meerdere jaren niet meer.
Ik respecteer uw standpunt vind het alleen jammer dat de "oude" classic het niet wil aanpassen waardoor men andere downloadsites moet aflopen OF iemand moet vragen om hele seizoenen te plaatsen ook al zijn ze decennium oud en vrijwel zeker niet meer bij de spotter bestaan alleen maar omdat de "verbeterde" oude spotnet het niet aan kan..

Terug
Bovenaan