Status
Niet open voor verdere reacties.
Spotnet.png
Ik ben aangesloten bij Belgacom! Bij 'Provider' heb ik 'Andere' gekozen,
Bij 'Adres' heb ik d.m.v. "Uitvoeren" 'cmd' ingetypt, daarna 'ipconfig', deze cijfercombinatie heb ik ingevuld, "Poort" op 119 laten staan, "Verbindingen" op 4 laten staan. Voor "Account" alles ingevuld.
IK krijg iedere keer de melding dat er géén verbinding is.
Wat doe ik in feite verkeerd?
 
Bekijk bijlage 7086
Ik ben aangesloten bij Belgacom! Bij 'Provider' heb ik 'Andere' gekozen,
Bij 'Adres' heb ik d.m.v. "Uitvoeren" 'cmd' ingetypt, daarna 'ipconfig', deze cijfercombinatie heb ik ingevuld, "Poort" op 119 laten staan, "Verbindingen" op 4 laten staan. Voor "Account" alles ingevuld.
IK krijg iedere keer de melding dat er géén verbinding is.
Wat doe ik in feite verkeerd?

U bent dus uw eigen provider?????????????????????????
Waarschijnlijk toch niet...

Bij adres moeten wel de gegevens van de server van uw provider ingegeven worden en niet het ip-adres van uw pc.
Voor Belgacom zal dat iets zijn in de aard van: news.skynet.be
De gegevens die bij "account" moeten ingevuld worden zijn misschien niet nodig (bij Telenet in ieder geval niet).

Blijft nog de vraag: wat ga je proberen te downloaden van de servers van Skynet??????????
Sinds wanneer bieden die "binairies" aan???
Voor "text only" hebt u Spotnet niet nodig. Daarvoor gebruik je uw mailprogramma.

Als je met "Spotnet" wilt gaan werken zult u eerst een account bij een payserver moeten nemen en die gegevens invullen, ook deze die bij "account" horen.
 
Bedankt voor de snelle reactie! Ik dacht dat het via eender welke provider mogelijk was om aan te sluiten.
Ik laat je nog een seintje als alles gelukt is. Sorry voor mijn domheid, maar ik heb nog nooit iets gedownload
via een Usernet. Tot nog toe altijd via µTorrent.
 
neem om het te proberen een basisabo. bijvoorbeeld bij ons hier ben je vip voor minder dan 20€ per jaar en heb je ineens toegang tot niet één maar 3 supersnelle newsgroup accounts!!! deze accounts zijn als je ze zelf aankoopt vele centjes waard!!!!
 
Bedankt voor de snelle reactie! Ik dacht dat het via eender welke provider mogelijk was om aan te sluiten.
Ik laat je nog een seintje als alles gelukt is. Sorry voor mijn domheid, maar ik heb nog nooit iets gedownload
via een Usernet. Tot nog toe altijd via µTorrent.

Natuurlijk is dat mogelijk. Maar dan moet je wel de "Juiste" gegevens invullen en moet die provider "binaire nieuwsgroepen" aanbieden.
 
neem om het te proberen een basisabo. bijvoorbeeld bij ons hier ben je vip voor amper 20€ per jaar en heb je ineens toegang tot niet één maar 3 supersnelle newsgroup accounts!!! deze accounts zijn als je ze zelf aankoopt vele centjes waard!!!!

edit: we hebben sinds vandaag een superpromo: wanneer je nu VIP wordt krijg je 40 DAGEN LANG je persoonlijke supersnelle en onbeperkte account GRATIS. dat betekent dat je 24/24u kan afhalen zoveel je wilt!! en natuurlijk kan je daarna terugvallen op de gedeelde account. zeker de moeite dus, voor 1.66€ per maand :p
 
Spotnet met Belgacom lukt bijna....

Spotnet met Belgacom lukt bijna....

Spotnet met Belgacom provider...
Deze informatie was een tijd geleden te lezen op de telenet website: Als je bij Belgacom binaries via usenet wil gaan downloaden moet je een abonnement afsluiten bij een externe usenet provider. Belgacom heeft wel usenet maar sinds meer dan een jaar zijn de binaire nieuwsgroepen eruit gefilterd. De prijs voor die usenet provider komt bovenop je abonnement bij Belgacom. Dit in tegenstelling tot andere providers waar je wel een volledig usenet aanbod krijgt, inclusief binaries. Deze info was te lezen op de telenet website....
Met deze info lijkt het toch in eerste instantie duidelijk dat ik met het Spotnet programma kan downloaden als ik een account heb afgesloten via de website: xsusenet.com.
Ik heb een week geleden me geregistreerd en helaas tot op heden is het me op allerlei manieren nog steeds niet helemaal gelukt om iets volledig te downloaden tot het einde met Spotnet....

Voor alle duidelijkheid: Ik kan de lijsten downloaden dus ik zie alle downloads verschijnen en ik kan de filters van het Spotnet programma gebruiken :applaus: dat is niet het probleem! (y)
Maar als ik effectief iets wil downloaden wat zelfs nog maar recent geupload werd, lukt het me ogenschijnlijk wel want dan zie ik dat het downloaden gestart is maar eenmaal de downloadbalk volledig groen gekleurd is, na ongeveer 30sec, stopt het proces en krijg ik telkens de melding dat de download mislukt is :shame:
Dit geldt voor elke poging die ik onderneem!
Ra ra wat doe ik fout ??? Voor mij blijft het alvast een raadsel ;!
Bedankt alvast ;)
 
Ik werk nog steeds met µTorrent!
Na het downloaden eventueel met "Uniextract" het geheel uiteen halen. Daarna even de virusscanner erop los laten.
Nog geen enkel probleem gehad!
Dus géén interresse voor "Spotnet".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan