Spotnet v1.8 + Groot FTD filter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Nieuw database formaat
Het nadeel is dat je de spots eenmalig opnieuw moet ophalen, en sommige filters (op categorie) opnieuw zult moeten aanmaken. Maar de snelheidswinst die er tegenover staat, maakt veel goed.

- Nieuwe NNTP engine
Vorige versies lieten de verbinding nooit open staan, hierdoor kon het openen van een spot soms lang duren, omdat er telkens opnieuw ingelogd moest worden. Deze versie laat de verbinding continu open staan, en hergebruikt deze verbinding bij het ophalen van het plaatje en de reacties, waardoor spots veel sneller openen.

- Whitelist / Blacklist
Spots van vertrouwde spotters verschijnen in het groen, standaard staan er al een aantal op de lijst.

- Avatars
Je kunt een plaatje instellen dat bij al je reacties verschijnt.

- Bugs
Er is een hele waslijst aan kleine foutjes verholpen, en hopelijk niet al te veel nieuwe geintroduceerd.

Ik heb deze al getest en goed bevonden ik heb hem over spotnet 1.7 geïnstalleerd en werkt.
Er zit een lees bestand bij dus even lezen voor je er aan begint.
Heeft uiterlijk van ftd als je Groot FTD filter bij installeer.
Het bestand dat je download moet je uitpakken met winrar.

Freeware

spotnet_nRF.png
 

Bijlagen

  • Spotnet v1.8 + Groot FTD filter.rar
    10.9 MB · Weergaven: 121
Laatst bewerkt:
Spotnet versie 1.8.0 is het installeren niet waard (het is de versie ZONDER "groot FDT filter, deze heb ik niet getest).

Bij het opnieuw opstarten wordt de database terug volledig geïnstalleerd (4 maal na elkaar geprobeerd).
De filter "nieuwe post" is verdwenen.
Als men op de filter "vandaag" klikt krijgt men een massa oude en nieuwe berichten door elkaar.
Er zijn meerdere filters waardoor bij het aanklikken Spotnet (na een melding) gewoon afsluit.
Alhoewel "reacties downloaden" niet aangevinkt is, worden deze toch gedownload (meer als 3 miljoen)
De enige stabiele versie is op het ogenblik 1.7.5
 
En hier werk hij wel goed, dus je hebt hem zelf niet getest dan kan je het ook niet weten.
Op spotnet zelf zijn er verschillende dingen er voor te downloaden.
 
Ik heb hem geplaatst en ben er heel tevreden over. Loopt lekker snel. Bedankt.
 
draait ook hier lekker snel. ik gebruik wel de filters niet maar dat maakt natuurlijk niet uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan