Spotnet werkt plots zeer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herjo9

Steunend lid
Vip Lid
Sinds ruim een week werkt spotnet zeer traag. Op iedere spot die ik aanklik komt geen reactie en pas na minstens een halve minuut reageert ie op de klik. Ik gebruik Windows 10. Had daar eerder nooit last van. Heb Spotnet een keer gedeïnstalleerd en opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Overigens ging ook het installatieproces erg traag.
 
onder vind hier geen vertraging bij het opstarten of bij het ophalen van nieuwe spots , reacties of het downloaden van iets … zoals al meegedeeld werd ligt dit waarschijnlijk aan de "
newsserver" welke je gebruikt …gebruik hier de Windows 10 build 17134.137
 
Geen oplossing: Van newsservers heb ik gewoon geen verstand, weer niet wat precies hun functie is, en waar ik ze moet zoeken en wat ik er aan kan doen en hoe ik eventueel een andere kan installeren.Dus…. .
 
jij bent een steunend lid en ik veronderstel nu dat jezelf geen abonnement heb afgesloten bij een payserver (lees newsserver) zoals Sunnyusenet ..
ik ga er van uit dat je dus de gegevens gebruikt meegedeeld onder Usenet account ( deze werden laatst bijgewerkt op 5/4/2018 ) ..
gebruik je account 3 dien je de gegevens betreffende account 3 te gebruiken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan