Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Spotnet 1.8.1
Om te downloaden via usenet hebt u gewoonlijk meerdere programma's en websites nodig. Sinds de introductie van Spotnet is dat verleden tijd. Met dit veelbelovende programma zoekt u namelijk interessante downloads, waarna u de bestanden rechtstreeks binnenhaalt op uw pc. De data wordt automatisch gerepareerd en naar een afspeelbaar mediaformaat uitgepakt.

Normaal gesproken hebt u FTD, Binsearch en SABnzbd+ (of alternatieve applicaties) nodig om films en muziek via usenet te downloaden. Spotnet combineert dit binnen één interface. Het enige dat u hoeft te doen, is aangeven welke nieuwsserver u gebruikt en de bijbehorende inloggegevens opgeven. Versie 1.5 is aanzienlijk verbeterd vergeleken met voorgaande edities. Zo past u het aantal gelijktijdige verbindingen gemakkelijk aan zonder dat u hoeft te knutselen in een Kladblok-bestand. Daarnaast kunt u nu zelf een download locatie instellen als u navigeert naar Bewerken / Downloadmap.

De categorieën en het aanbod zijn grotendeels hetzelfde als in FTD. Voorheen waren de spots enkele uren later beschikbaar in Spotnet, maar ook dat onderdeel is nu verbeterd. Zodra er iets in FTD wordt gepost, vindt u het niet veel later terug binnen het downloadprogramma. Overigens kunnen gebruikers ook zelf spots toevoegen aan de database. Mist u bepaalde categorieën? Dan hebt u de mogelijkheid om ze zelf aan te maken via de filters in het linkerdeelvenster. Wanneer u een leuke post hebt gevonden, klik dan op Download om de data binnen te halen. Rar-bestanden worden automatisch uitgepakt. Verder is het mogelijk om het programma te minimaliseren naar het systeemvak en de lettergrootte aan te passen. Daarnaast kunnen bezoekers reacties achterlaten. Al met al is Spotnet voor usenet-gebruikers een aanrader, omdat het uniek is dat u met een enkel programma direct uit de nieuwsgroepen kunt downloaden.

 

Bijlagen

  • spotnet181.exe.zip
    10.5 MB · Weergaven: 191
Laatst bewerkt:
DBP is wat Pirates Planet voorsteld. Maar deze hou ik bij. Je weet nooit hé.
 
Er wordt hard gewerkt aan Spotnet, nu FTD gaat verdwijnen.
Er is weer een nieuwe versie beschikbaar en ze zeggen dit maal zonder bugs Spotnet (spotned) on Twitter

Ik ga het morgen eens bekijken of dat ook zo is.
 
Spotnet is geupdate naar nieuwe versie 1.5.30
Ik heb eer ook filmke bij geplaatst hoe alles werkt.
 
Laatst bewerkt:
goh, ik moet eerlijk zeggen dat ik koalabear ftd wel heb staan, maar amper gebruik. ik doe liever indexers zoals nzbindex.nl gebruiken. geeft meestal meer hits op specifieke zoekopdrachten. nadeel is natuurlijk wel de virusgevoeligheid. moet je goed mee oppassen.

maar dan kan je ook nog bij de flintstones terecht natuurlijk. super concept en altijd veilig :p
 
Spotnet is geupdate naar nieuwe versie 1.5.60

ChangeLog 1.5.60:
[OPGELOSTE BUGS]

- SSL Problemen verholpen
- Geen crashes meer op Windows XP
- Reacties worden nu goed geladen.
- Geen Time-outs meer bij openen van een spot
 
Laatst bewerkt:
Vreemd, heel af en toe krijg ik de melding "gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet"."502 no accountsharing".
De eerste maal ging het helemaal niet en zonder iets aan te passen de volgende dag wel. Nu opnieuw die melding.
 
Vreemd, heel af en toe krijg ik de melding "gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet"."502 no accountsharing".
De eerste maal ging het helemaal niet en zonder iets aan te passen de volgende dag wel. Nu opnieuw die melding.

Komt omdat er iemand anders met account bezig is.
 
Vreemd, heel af en toe krijg ik de melding "gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet"."502 no accountsharing".
De eerste maal ging het helemaal niet en zonder iets aan te passen de volgende dag wel. Nu opnieuw die melding.

Ze werken momenteel hard aan dit programma na het bekend worden van het binnenkort verdwijnen van FTD. Bijna dagelijks komt er een nieuwe update uit.
Nog niet alle bugs zijn er uit. De ene oplossing van een bug wekt soms weer een nieuwe bug op.
Heb even geduld totdat het programma helemaal af is en accepteer de mogelijke fouten die dit programma op het moment van mijn schrijven nog bezit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan