Spotnet

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb Spotnet geïnstalleerd en ben bij Telenet. Zou iemand me kunnen helpen hoe ik verder de gegevens moet invullen? Alvast bedankt.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
het is beslist niet de eerste keer dat jij spotnet installeert ...zodoende weet jij ook dat je de gegevens van een payserver dient te gebruiken ...
dat je bij Telenet bent heeft daar niets aan toe te voegen ...je kan spotnet niet via een Telenet nieuwsserver gebruiken indien dit jouw gedachte was !
*Telenet bied géén nieuwsservers meer aan .

bernard

Steunend lid
Vip Lid
het is beslist niet de eerste keer dat jij spotnet installeert ...zodoende weet jij ook dat je de gegevens van een payserver dient te gebruiken ...
dat je bij Telenet bent heeft daar niets aan toe te voegen ...je kan spotnet niet via een Telenet nieuwsserver gebruiken indien dit jouw gedachte was !
*Telenet bied géén nieuwsservers meer aan .
Het was wel de eerste keer dat ik Spotnet installeerde hoor; ik had daar nog niet van gehoord. Dus is dit in mijn geval niet mogelijk om het te gebruiken?

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
ok dan ben ik verkeerd ...jij bent een steunend lid zodoende kun je de gegevens gebruiken welke hier vermeld staan ...

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
krijg je de gegevens in deze link niet te zien ....in dat geval was ik verkeerd en heb jij daar geen recht toe !
krijg je de gegevens daar wel te zien word er je toch duidelijk vermeld waar ze voor dienen !

bernard

Steunend lid
Vip Lid
krijg je de gegevens in deze link niet te zien ....in dat geval was ik verkeerd en heb jij daar geen recht toe !
krijg je de gegevens daar wel te zien word er je toch duidelijk vermeld waar ze voor dienen !
Er zijn wel 18 pagina's te lezen hoor Qtex. Ik ben er wel niet wijzer bij geworden haha. Groetjes.

DDragon80

Beheerder
Forumleiding
Admin
Alles staat in het eerste bericht.
username, wachtwoord, hostname, poort en Threads

Zou toch wel voldoende moeten zijn...

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Alles staat in het eerste bericht.
username, wachtwoord, hostname, poort en Threads

Zou toch wel voldoende moeten zijn...
Sorry DDragon80, ik weet echt niet wat ik daarmee moet aanvangen hoor. Voor mij mag dit onderwerp afgesloten worden. Toch bedankt om mij proberen te helpen.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
je zei dat je het gehele Topic (18blz) gelezen te hebben ... dan heb je wellicht blz 17 overgeslagen betreffende bericht 169

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Sorry DDragon80, ik weet echt niet wat ik daarmee moet aanvangen hoor. Voor mij mag dit onderwerp afgesloten worden. Toch bedankt om mij proberen te helpen.
Dus, als ik het goed begrijp, moet ik me een van deze accounts aanmaken? Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren?

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
wat bedoel je hier dan "met je gewone account"
indien jij al een payserver account heb dien je natuurlijk de gegevens te gebruiken van je payserver account (zeker als deze nog niet verlopen is )..
indien je dus zelf al een payserver heb dien je eens mee te delen welke dit is ...

bernard

Steunend lid
Vip Lid
wat bedoel je hier dan "met je gewone account"
indien jij al een payserver account heb dien je natuurlijk de gegevens te gebruiken van je payserver account (zeker als deze nog niet verlopen is )..
indien je dus zelf al een payserver heb dien je eens mee te delen welke dit is ...
Dus moet men eerst een payserver hebben om dit programma te kunnen gebruiken, niettegenstaande er geschreven wordt dat het gratis is?

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
je haalt alles door elkaar geef eerst antwoord op de vraag of je al een payserver account heb omdat je in voorgaande bericht vermelde ""Zo ja, ben ik dan niet mijn gewone account verloren? "" dus wat bedoelde je hier mee !
*indien je géén payserver heb dien je de gegevens meegedeeld in het eerste bericht (zie eerdere link) te gebruiken ..
de afbeelding in bericht 169 is toch duidelijk dacht ik ... en er word tevens ook bevestigd door Cees Medema dat het hem via de afbeelding is gelukt .

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan