Status
Niet open voor verdere reacties.

timmyevy

Steunend lid
Vip Lid
Mij Samsung tv met usb recorder neemt programma's op in srf file , maar is het mogelijk om deze om te zetten naar avi of mpeg of divx.
 
zoals ik eerder zei kende ik dit programma dus niet en heb ik ook nooit met srf bestanden te doen gehad !

update :
je ging er van uit dat srf files video bestanden waren en hier door ben ik dus op het verkeerd been gezet !
srf files zijn dus geen video bestanden maar eerder image's ( foto bestanden ) welke je dan ook kunt omzetten naar jpg of naar png

What is a SRF file?
 
Samsung zal die opnames de extentie SRF meegeven. Niet meer dan dat achter zoeken. Natuurlijk zullen ze hun bron wel beschermen tegen copieren, dupliceren, ... Convertoren ga je daarbij dus niet snel vinden. Gaat waarschijnlijk om een standaard MPEG formaat met lichte compressie/encryptie erop.
Kan je dus nietveel mee...
 
Als je bij Telenet een kaartje koopt voor 69€ kan je wel opnemen.

Philips.jpg

TV met een kaartje,.png
 
Laatst bewerkt:
En om te downloaden van de redactie.
VRT (en andere www video’s) Downloaden van deredactie.
Voor in Chrome – laat de video eerst afspelen tot 2 sec. voor het einde.
Dan staat de gehele video in stukjes en op datum/tijdstip in C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache
Importeer daarna alle stukjes in (Aiseesoft Giveaway) (selecteer eerst “alle bestanden”) en voeg deze dan samen dmv “Merge” (kontroleer eerst of de volgorde goed is). Select van boven naar beneden en klik op Merge.

Ik zet die Cache gewoon in de verkenner.

Verkenner.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan