Software startAllback

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo waar kan ik startAllback kopen maar dan met ideal betalen want op de site bij hun mastercard of andere cards betalen maar geen ideal
gr theeke
 
Inderdaad slechts beperkt mogelijk :
1682841709186.png

Je zult dus voor iets moeten kiezen... Maar direct card payment kan geen probleem zijn hé ...
 
Dat is het probleem met al die 'tweaks' om Windows versies er te laten uitzien als hun voorgangers.
Het is voldoende dat MS iets wijzigt hier of daar (ze willen immers vooruit, niet achteruit !) en zo'n tools werken niet meer of niet meer zoals gewenst.
Het is dus steeds een voortdurend vervangen, herinstalleren, wijzigen van tool etc ... Véél meer miserie dan gewoon meegaan met de evolutie.

Ik heb nog nooit een goede reden en praktische werkwijze gezien om te proberen evolutie te stoppen : niet met onze energie, met onze wagens, met alles wat we doen in de samenleving en dus ... ook niet met Windows.
 
PhilipV
Windows 11 (Microsoft dus) dwingt je op hun manier te werken, Wil men dat wel? ( ze stelen al genoeg informatie als je het installeerd)
Vandaar dat ik toch een vorm van eigen controle wil hebben
 
Snap ik, maar doet niets af aan mijn bedenking dat het nooit goed is te vechten tegen de evolutie. Dat je je veel gedoe op de hals haalt en voortdurende problemen als er een update komt vanuit MS, waardoor je meer ergernis ondervindt dan in een de situatie waar je gewoon even de moeite doet om alles te doorgronden wat is gewijzigd en je die nieuwe manieren van werken eigen te maken.

Maar ieder zijn meug uiteraard - als je tijd en energie teveel hebt om daar mee bezig te zijn en je de indruk hebt dan meer onder controle te krijgen (vaak is het volgens mij nét het omgekeerde) dan moet je dit vooral blijven doen.
 
theeke 1 geeft te kennen dat zij/hij niet kan betalen met paypal en enkel over een ideal account bezit ...
echter kan men geld overschrijven van de ene naar de andere mits rekening te houden met de overschrijvingsprocedure van minstens 3 tot 5 werkdagen !
ik citeer het volgende
*Je kunt betalen met je bankrekening, creditcard of PayPal-saldo.
Dat saldo kun je aanvullen door er met iDeal geld op te storten of door geld over te schrijven van je bankrekening.
Wil je een PayPal-betaling doen, dan log je in met je e-mailadres en een wachtwoord. Je kunt ook de app gebruiken.
***de snelste verwerking is dus met een directe betaling zoals een masterkaard of andere kredietkaarden .
 
en zo goed is windows 11 nu ook weer niet
Maar gelukkig luisteren wel ze wel naar klachten van gebruikers ( via de Feedback Hub):
 
Ik ben van mening dat niet elke verandering een verbetering is.
Microsoft is een notoire onrust stoker.
Waarom verkenner totaal veranderen omdat de een of andere idioot heeft beacht "Dit is beter".
Microsoft heeft nog nooit gehoord van "de gebruiker de keuze geven"
Het ultime voorbeeld:
Ongevraagd de bestanden van de gebruiker naar " OneDrive verplaatsen" en in Verkenner
een link maken "Waar zijn mijn bestanden gebleven".
@PhilipV wat zou U er van vinden als in Uw auto de ruitenwissers plots met uw voet bedient moeten worden?
Dit heeft niets met evolutie te maken.

Misschien helpt dit "begint met het fatsoeneren van verkenner"
Aangepaste verkenner.jpg
 
Dat was inderdaad zo bij de Citroen 2CV.
Dus als Microsoft nu Authy zou propageren dan ga ik direct mee.
Krijg nu telkens "er is een probleem met Uw Microsoft account"
Stelletje stumpers.
 
StartIsBack vroeger veel gebruikt, windowsxp en Vista, na effe wennen aan het menu van win10/11 kan ik echt niet meer overstappen op StartAllBack, al geprobeerd en weer direct eraf gegooid, 't is gewoon kwestie van het nieuwe effe gewoon worden, en je menu op orde zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan