steeds een programma enzo herhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou iets willen monitoren, een pagina op een website, maar als ik gewoon ne refresh doe, dan werkt dat niet, hij laad de oude gegevens nog in.
als ik ccleaner start dan doet hij het wel.
dus ik zou iets moeten hebben :
dat 1 : ccleaner.exe /auto uitvoert ( dan wist hij al mijn cookies enzo automatisch )
dan 2 : dat naar een webpagina gaat
dan 3 : na bv 10 sec. die pagina sluit ( dus volledig weg ( dus gene refresh ofzo )
dan 4 : en dan terug naar 1 gaat :)
is er zo een programma, dat een "afloop" geeft, dus telkens dezelfde regels herhaald ???
greetz
Ps , van basic talen enzo snap ik niks, ik had het in html geschreven, maar hij blijft in die refresh lus hangen, en update de pagina dus niet meer ( omdat ik explorer niet afsluit )
 
sorry daar heb ik dus geen kennis van .... denk meer dat de medewerker " ICEMAR " je hier verder mee kan helpen ...dus effe geduld tot hij on-line komt.
(denk er aan we zijn maar vrijwilligers die hier onze vrije tijd insteken ..)
 
Heb je dit eens geprobeerd met toch een refresh in html

HTML:
<meta http-equiv="refresh" content="10" >
 
wat ???
Gewoon ik ben op pensioen, en die hebben altijd vrij zeggen ze toch :) Dus dit was gewoon om te lachen.
een refresh werkt niet, die update de teller niet "realtime" zelfs als ik men cookis wis, Ik moet dus echt uit de site gaan, cookies wissen, en dan terug naar de site gaan.
 
Ik zou iets willen monitoren, een pagina op een website, maar als ik gewoon ne refresh doe, dan werkt dat niet, hij laad de oude gegevens nog in.
als ik ccleaner start dan doet hij het wel.
dus ik zou iets moeten hebben :
dat 1 : ccleaner.exe /auto uitvoert ( dan wist hij al mijn cookies enzo automatisch )
dan 2 : dat naar een webpagina gaat
dan 3 : na bv 10 sec. die pagina sluit ( dus volledig weg ( dus gene refresh ofzo )
dan 4 : en dan terug naar 1 gaat :)
is er zo een programma, dat een "afloop" geeft, dus telkens dezelfde regels herhaald ???

Momenteel ben ik herstellend van een hartoperatie en ben nog vlug vermoeid.
Een oplossing die ik zie zitten , en misschien kan Ddragon80 je daarbj verder helpen, is om een klein batch bestand te maken met de opdrachten.
Dit batch bestand zou je dan eventueel vanuit opdrachtprompt kunnen uitvoeren.
 
Je kan een batch programma maken, maar dit lijkt me zeer omslachtig voor hetgeen je echt wil bereiken.
Loopje inzetten en een simpele timer executable invoegen op het einde.
Als ik het goed begrijp, heb je die betreffende webpage zelf geschreven? En refreshed de data niet automatisch?
Kunnen we dan niet beter zoeken naar de oplossing om die verkregen waardes realtime te refreshen?

Aja, Swake, veel beterschap e man!
 
Dit mag gesloten worden :) ik heb van iemand een VBS file gekregen, die perfect werkt.
Alleman hartelijk bedankt om mee te helpen denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan