Mijn gewone werkpc, een Medion Akoya met +- 8 jaar ouderdom geeft er de brui aan. Na het opstarten 2 tot 3 min. normale werking, dan is de muiscursor weg en het scherm bevriest.
Kan alleen door een harde stop de pc afsluiten. (5 seconden op de start-stopknop drukken)
Kreeg na herhaalde pogingen bericht van Windows(blauw scherm) : stopcode Kernel autoboost invalid lockrelease.
Er is een probleem met Uw apparaat en dit moet opnieuw opgestart worden. Er worden foutgegevens verzameld Hierna wordt de computer terug opgestart.
0% voltooid
www.windows.com
Op een andere pc heb ik een fix gevonden maar kan die niet importeren want de defecte pc heeft een black screen.
Iemand ervaring?
Ik bedank jullie al voor informatie
Jdr
Kan alleen door een harde stop de pc afsluiten. (5 seconden op de start-stopknop drukken)
Kreeg na herhaalde pogingen bericht van Windows(blauw scherm) : stopcode Kernel autoboost invalid lockrelease.
Er is een probleem met Uw apparaat en dit moet opnieuw opgestart worden. Er worden foutgegevens verzameld Hierna wordt de computer terug opgestart.
0% voltooid
Resolving Blue Screen errors in Windows - Microsoft Support
Resolve Windows blue screen errors with tips and resources to do your own troubleshooting, or contact the Microsoft support if you need more help.

Iemand ervaring?
Ik bedank jullie al voor informatie
Jdr