stuurprogramma's die niet plug and play-compatibel zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Bij apparaatbeheer, staat bij de stuurprogramma's die niet plug and play-compatibel zijn een error bij SBRE
Ik kan dit niet inschakelen omdat het schijnt te ontbreken.
Weet iemand hoe ik dit weer gefixt krijg?
Volgens AVG geeft dit vervelende problemen.
Ook zou ik verzamelen van toepassingsgegevens Windows uit moeten schakelen, maar krijg niet voor elkaar om die functie te vinden
b.v.d. Inepien
 
Ik vond dit antwoord bij Microsoft. Misschien helpt het je verder, SUCCES!:

Als je verteling nodig hebt, da, doe ik dat graag.

Quote
Check in the Device Manager for the Device entry with SBRE. Once you find the device, uninstall the device by following this step:



a. Open Device Manager by clicking the Start button.

b. Click Control Panel, click System and Security, and then, under System, click Device Manager. If you're prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.

Note: If you are unable to find any device with any marks then check by enabling hidden devices.

c. In the device manager click on View and later click on Show hidden devices and check if you find any device with exclamation mark and uninstall it.



Once you uninstall the driver for the device visit the manufacturer’s website and download and install the latest drivers for the device.



Refer the links below for more details on updating drivers:

Update a driver for hardware that isn't working properly
Update a driver for hardware that isn't working properly

Update drivers: recommended links
Update drivers: recommended links

Regards,

Divya R – Microsoft Support.
UNQUOTE
 
Laatst bewerkt:
wat men hier boven tracht te zeggen is dat je de gemerkte driver in je apparaatbeheer dient te verwijderen ..
daarna installeer je de nieuwste beschikbare driver die je vanaf de site zelf op gehaald heb ...
je gebruik bij voor keur dus niet een driver zoek progje zoals " driver genius "
want de veronderstelling dat deze tools de nieuwste drivers installeren gaat hierbij niet op !!
eerder halen deze oudere beschikbaar gestelde drivers binnen die daarna ook problemen veroorzaken ....

opmerking : SBRE heeft te maken met een driver die nodig is bij een systeem opstart ...
 
Sorry, voor mijn late reactie, Ik heb SBRE uit mijn drivers lijst weggehaald, ook heb ik ad-aware gedeinstalleerd , Ik had het idee dat ad-aware het probleem veroorzaakte, omdat ik sinds die instalatie verscheidene problemen had.
Is het nu zo dat SBRE een driver is van ad-aware , of heb ik die driver zoiezo nodig?
Bedankt nogmaals voor jullie aandacht!
 
de SBRE driver is een driver die tydens het opstarten van windows mee opgestart word, deze hoeft niet noodzakelijk van windows zelf te zijn !!
het is inderdaad iets dat meegekomen is met een installatie , of dit nu van ad-aware afkomstig is kan dus best zijn ...en hoogstwaarschijnlijk is dit ook zo !
het komt in elk geval mee met antispyware tools zoals Counterspy, Vipre en nog een paar anderen ...
 
Je hebt deze driver voor een goed werkend systeem niet nodig. Hij hoort niet bij Windows.

Als er een keer een programma niet goed werkt, dan zal het daarbij horen.

Maar heb je nu nog problemen nu je het bestand hebt weggehaald?
 
Danlkjullie wel voor de reacties!,
Nee ik heb geen problemen meer, het weggehaalde SBRE schijnt geen problemen op te leveren.
Waarschijnlijk hoorde het dus bij het inmiddels verwijderde Ad-Aware,
gr. Ienepien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan