Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik internet open komt svchost.exe wel meer dan 10x in mijn taskmanager en dan heb ik geen verbinding meer.

Hoe is het begonnen?
Ik wou mijn drivers updaten dus downloade ik Device Driver manager ofzo.. ik moest registreren > betalen en was op zoek naar een c r ac...k; en toen is het begonnen.

Welke errors krijgt mijn pc?
Bij het opstarten krijg ik na het aanmelden iets van Preventie begeleid en iets met win32 wordt afgesloten om veiligheidsredenen.

Bij mijn taakbeheer zie ik meer dan 14 x svchost.exe en als ik internet open komen er wel nog bij, als ik er een paar sluit kan ik terug surfen, maar na 2 minuten surfen moet ik er weer een paar sluiten.


heb het volgende geprobeerd

1. Computer opstarten -> F8 veilige modus Command prompt (daar zag ik 3 account Administrator (heb deze aangeklikt) , Home (ik gebruik meestal dit account en op dit account heb ik die crack ook gezocht en geopend voor de drivers), Arlette.

2.
Code:
CD C:\windows\system32 (dat lukte)
ATTRIB -H -R -S scvhost.exe (kon hij niet vinden :S)
ATTRIB -H -R -S blastclnnn.exe (kon hij niet vinden :S)
ATTRIB -H -R -S autorun.ini (kon hij niet vinden :S)
DEL svchost.exe (kon hij niet vinden)
DEL blastclnnnn.exe (kon hij niet vinden)
DEL autorun.ini (kon hij niet vinden)
CD\
ATTRIB -H -R -S Autorun.inf (kon hij niet vinden
DEL Autorun.inf

Wat kan ik doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even opnieuw in de aandacht brengen, 0 reacties hier.
Werkt systeemherstel nog?
Kies een herstelpunt van voor de problemen.
Dan zijn de slechte drivers weg.
 
Systeem met Windows XP / Windows Vista kan je met behulp van het commando tasklist /SVC in een dosbox (start - uitvoeren - cmd) zien welke services er door elke svchsot.exe geladen worden.

Dan kan je zien welke drivers problemen geeft en wat zich steeds aandiend.
Systeemherstel naar veel eerdere punt is dan je goede optie denk ik zoals nijntje eerder poste.

En zorg er voor dat je altijd je pc goed opschoont.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan