Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Er zijn nogal wat problemen met mensen waar hun computer traag laad bij het opstarten, meestal lig het aan svchost.exe dat 100% cpu vraagt bij opstarten.

In bijlage vind je de fix er voor.
Uitpakken en het bat bestand open, dan zal er een dos venster tevoorschijn komen.

Je computer zal nu herstarten.
Je kan svchost.exe in het oog houden als je onderaan op de werkbalk rechts klikt en je neemt taakbeheer of hou de toetsen Ctrl+Alt+. ingedrukt.

Werk dit niet bij u, dan zou ik maar eens scannen op virussen of je kan een logje plaatsen hier Hijackthis - Pctuts.be

Vaak verdwijnt dat probleem na een paar minuten.
Door minder programma's toe te staan gelijk met het laden van windows op te starten los je dat op.
Ook het indexeren veroorzaakt dit probleem.
Ik vermoed dat de fix dit verhelpt zotat je het niet hoeft te doen via configuratiescherm.
Wie tune up utilities heeft kan dat ook 1x hebben wanneer tune up activeert voor een onderhoudje.
Hopelijk word dat niet ook verhinderd door die fix, anders kan tune up niet meer goed werken.
Als dat probleem met svchost na 5 minuten blijft of zelfs verergert, of de pc loopt zelfs vast dan is het 9 op 10 een virus.
Ik geef toch de voorkeur om het opstartbeheer zelf aan te pakken, dat kan met tune up, met ccleaner, met reg seeker...
Programma's zat om dit te doen.
 

Bijlagen

  • vhostfix.rar
    403 bytes · Weergaven: 100
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan