Status
Niet open voor verdere reacties.
Graag zou ik willen weten hoe ik foto's met de extentie SWF kan bekijken met mijn ACER 510 tablet.
Ik heb al de volgende APP's gedownload en geinstalleerd maar niets lukt.
-Smart SWF Player
-SWF Player Flash
-Adobe Flash Player 11.
Met dank.
 
Een foto is een afbeelding en een swf bestand is geen afbeelding, maar dat is een flash bestand.
Weet je zeker dat het een flash bestand is ? Probeer de extentie eens te veranderen naar jpg of jpeg of een ander afbeelding bestandsformaat.
 
Voor mij gaat het er om dat ik het bestand met de extentie SWF niet kan zien.
Het zijn toch app's die de bestanden met SWF kunnen omzetten toch!!!. (of het nu een foto,video of film is ).
Met dankt om te reageren.
 
Als het niet lukt met de door u genoemde players een swf bestand af te spelen, zet ik grote vraagtekens of het wel een swf bestand is.
Elke extentie is te hernoemen naar een andere extentie namelijk.

Dus stel het is een jpeg bestand dat hernoemd is naar een swf bestand, zal geen enkele swf player dit kunnen openen.
Probeer het bestand eens te openen met een picture viewer zoals bijvoorbeeld Windows Photo Viewer of je kunt proberen het bestand te openen met Internet Explorer ( de browser dus )
 
je dient de standalone flash player geinstalleerd te hebben om de swf files te bekijken
je start deze dan op ..dan klik je op file >open the local swf...
in veronderstelling dat de file's niet beschadigdt zijn zouden deze nu te openen zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan