Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Bestanden overzetten van je PC naar je Android toestel.

Vaak is het een lastig karweitje om bv muziek op je Smartphone te plaatsen. Als je een Samsung hebt kan je daarvoor het door hun uitgewerkte Kies gebruiken. Maar ik merk toch dat velen het daar moeilijk mee hebben om daarmee te werken. Ikzelf heb met mijn Vernee geen programmaatje die dit kan doen. Ik heb enkel de mogelijkheid als ik mijn USB kabeltje aansluit om mijn foto’s op mijn pc te kopiëren. Al de rest is vrij hard beveiligd en dat is zo sinds Android 5.0. Daarvoor kon je eigenlijk gemakkelijk in je Smartphone komen met het kabeltje aan je Smartphone en je pc te hangen en je kon er zo in. Maar Google heeft dit beveiligd.
Mij kon het eigenlijk niet zo schelen dat ik dit niet meer kon, omdat ik eigenlijk geen muziek of files op mijn Smartphone zet of ik doe het met bluetooth. Daar mijn netbookje die mogelijkheid ook bied. Nu ik ben op dit gebied wel een geluksvogel, want niet iedereen heeft die mogelijkheid. Niet iedereen heeft een laptop of netbook met die mogelijkheid of beschikt over een desktop zonder bluetooth module erin.

Lana kwam met een heel mooi stukje software waarmee dit wel heel makkelijk werkt. Ik heb het geprobeerd en het werkt fantastisch goed en vrij gemakkelijk.
Eerst installeer je dit mooie stukje software dat je kan vinden op ons forum, of je klikt hier.

Daarna stop je de USB kabel in je pc en in de tablet/Smartphone of iPod. Die herkent die meteen. Bij de eerste keer dat je je Smartphone aansluit met dit programma, installeert dat programma een stukje software op je Smartphone, maar dat helpt alleen maar voor de transfer acties tussen je pc en je Smartphone.
Syncios1.jpg

Syncios7.jpg

Daarna kan je gaan kiezen wat je gaat doen.
Je kan kiezen om je SMSen te gaan opslaan op je pc bv.
Je kan ook muziek heel gemakkelijk op je Smartphone plaatsen. Je moet ze gewoon importeren en daarna exporteren. Heel simpel en alles wijst gewoon zichtzelf. Maar toch ff voor de duidelijkheid enkele screenshots gemaakt om het te verduidelijken.

Syncios2.jpg

Syncios3.jpg
De muziek moet je wel zelf weten staan op je pc.

Syncios4.jpg

Syncios5.jpg

Syncios6.jpg

Heel veel succes met dit fijne stukje software en daarna veel genot met de files en muziek op de Smartphone die je vanaf nu heel makkelijk kan overzetten.

Vanop je telefoon kan je ook enkele zaken doen met deze software die een app op je Smartphone zet. Dit zijn de mogelijkheden, niet alles lukt in de free versie. Maar de mogelijkheden in de free versie zijn ruim genoeg vind ik dat je niet meteen de betalende versie moet aanschaffen.

Syncios8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan