Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan geen herstelpunten meer maken, ik kan er ook geen meer zien. Ik krijg de foutmelding 0X8100203. Googlen heeft me niks wijzer gemaakt, wellicht fatale error...
Werk met Windows 7 Home premium.
Iemand raad?
Dank bij voorbaat!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
typ in het zoekvenster sfc /scannow in .. let op de spatie na sfc
rechtsklik op sfc /scannow.exe en uitvoeren als administrator
je windows word gecontrolleerd op foutieve windows bestanden en zonoddig ook hersteld ..sluit alle programma's af vooralleer je deze laat scannen
indien er je gevraagd word de win7 cd te plaatsen om een herstelling mogelijk te maken , dan plaats je deze in de drive ..
indien er een herstart dient te gebeuren om de herstelling te kunnen doen , dan geef je hier voor de toestemming

mocht het echter blijken dat dit niet geholpen heeft ..gebruik dan een herstel disk ..
indien je een installatie cd heb van jouw windows kan je deze gebruiken om een herstel te doen , immers heeft deze de recovery aan boord ..


kun je een iso branden : zie hier x64 en hier de x32
gebruik bijv : img burn om deze iso te branden
 
Laatst bewerkt:
kijk ook eens bij systeem beheer of de optie Microsoft Software Shadow Copy Provider is ingeschakelt ...


effe vermelden dat de foutcode meermaals opduikt in google , maar dat er niet echt een oplossing aangedragen word ...
er is zelfs sprake dat dit te maken zou kunnen hebben ; met het installeren van een gedownloade versie van win7 , de kans besta dan immers dat deze versie bewerkt is !
en dat jouw windows deze optie gewoon niet meegekregen heeft !!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de reacties grondig gelezen en heb uitleg van qtex toegepast en mijn 'probleem' is opgelost! Ik ben hem daarvoor uitermate dankbaar!
Met vriendelijke groeten! :yahoo:
 
bedankt om dit te melden dan zet ik hier bij het topic op slot ..grtjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan